بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر : ۱۷۰۵۸۷

خبرگزاری فارس: توزیع کارت اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان با امکان خرید اقساط برای کارمندان

مدیرعامل بیمه ملت از کارت اعتباری خبر داد که به ارگان‌ها و سازمان‌ها برای ارائه تسهیلات به کارمندان خود ارائه می‌شود و افراد می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان به طور اقساط از طریق این کارت خرید کنند.

علیرضا ابراهیم‌پور در بازدید از غرفه باشگاه خبریخبرگزاری فارس(توانا) اخبار این خبرگزاری را به روز و لحظه‌ای برشمرد و گفت: تمام اخبار لحظه‌ای را در این خبرگزاری دنبال می‌کنم.

وی در مورد سیاست‌های مدیریتی خود برای وصول مطالبات معوق بیمه ملت هم خاطرنشان کرد: راهبردهای مختلفی را درنظر گرفته‌ایم تا با مدیریت ریسک و وصول مطالبات بتوانیم نقش پررنگتری را در بخش‌های مختلف بیمه ایفا کنیم.

وی تنوع در ارائه بیمه خدمت زندگی را یکی از این راهبردها عنوان کرد و گفت:‌ 10 نوع بیمه زندگی در قالب سنوات، جوانان، عمر و سرمایه‌گذاری در این حوزه طراحی شده که از سال آینده گسترده‌تر ارائه خواهد شد، تا حدی که 17 درصد پرتفوی بیمه ملت را بیمه زندگی تشکیل می‌دهد و بنا داریم آن را به 30 درصد برسانیم.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین کارت اعتباری را یکی دیگر از محصولات انحصاری بیمه ملت عنوان کرد که به ارگان‌ها و سازمان‌ها برای ارائه تسهیلات به کارمندان خود ارائه می‌شودو افراد می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان به طور اقساط از طریق این کارت خرید کنند.

ابراهیم‌پور در مورد جزیات بیشتر کارت اعتبار گفت: با 600 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور قرارداد منعقد کرده‌ایم و دارندگان کارت اعتباری می‌توانند کالاهایی از جمله لوازم خانگی، صوت و تصویر را خریداری کنند.

به گفته ابراهیم‌پور، اکنون 50 هزار کارت اعتباری کالا عرضه شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
اعطای وام خرید کالا به اعضای نظام مهندسی ساختمان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
اعطای وام ۵۰ میلیونی به فارغ التحصیلان بیکار