بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر : ۱۷۰۶۱۱

پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: مدیرعامل شرکت پاکسان در جمع مدیران، کارگزاران و تحلیل گران بازار بورس گفت: شرکت پاکسان با برنامه ریزی مدون توانست قیمت هر سهم خودرا افزایش دهد.

به گزارش پاکسان نیوز، مهندس محمدرضا حیدری در جمع مدیران، فعالین بازار سرمایه، کارگزاران و تحلیل گران بازار بورس یادآورشد: هزینه های شرکت پاکسان نسبت به تولید حدود 19درصد کاهش پیدا کرده است و این حاصل تلاش همه پرسنل در جهت افزایش بهره وری و به تبع آن ارتقاء سطح تولید است.

مهندس حیدری از موسس شرکت پاکسان به عنوان یکی از پیشگامان جدی عرصه صنعت نام برد و خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما در شرکت پاکسان شاهد آن هستیم نتیجه تلاش های مدیرانی مثل لاجوردی است و ما نیز باید با درایت و استفاده از همه توان و ظرفیت خود به صنعت و اقتصاد کشور کمک کنیم.

وی به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از عوامل رشد اقتصادی اشاره کرد و افزود: مدیران باید با برنامه ریزی کامل و دقیق اقتصاد مقاومتی را در همه ارکان صنعت نهادینه کنند. چرا که ایران تنها از طریق اجرایی کردن کامل فرمایشــات مقام معظـم رهـبری می تواند از بحران اقتصادی و رکود خارج شود و این امر در سایه استفاده از تمام ظرفیت ها محقق می شود.

مدیرعامل پاکسان رقابت در عرصه بازار را بسیار سخت توصیف کرد و یادآورشد: ما در صنعتی مشغول فعالیت هستیم که سالانه بیش از 4میلیون تن تولید دارد در حالی که میزان مصرف سالانه کل کشور چیزی حدود 5/1میلیون تن در سال است و این مسئله کار را سخت تر کرده و بر پیچیدگی تجارت در این بازار می افزاید.

وی ضمن اشاره به افزایش تولید و استفاده از همه ظرفیت های این مجموعه گفت: با تدوین برنامه استراتژیک برای سازمان و بازنگری مستمر آن، جابجایی مشاغل، پیاده سازی دقیق نظام پیشنهادات و پایش مستمر فضای کسب و کار موفق شدیم سود را بیش از 40درصد افزایش دهیم و این مهم تنها در سایه برنامه ریزی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و همت و تلاش تک تک مدیران و کارگران شرکت پاکسان محقق شده است.

مهندس حیدری با تاکید بر شعار پاکسان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود «پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد» تنها شعار نیست و در عمل نیز شرکت پاکسان اینگونه عمل کرده تا بتواند در بازار داخلی و خارجی رقابت کند و با نگاه به شعار "پیشگام در ایران خوشنام در منطقه" سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت پاکسان به کیفیت بالای محصولات این مجموعه اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان هرگز از تعهد خود در قبال سلامت مردم تخطی نکرده و بر موازین اخلاقی در تولید پافشاری و تاکید دارد. چرا که محصولی که شرکت پاکسان تولید می کند با سلامت مصرف کننده در ارتباط است و افت کیفیت محصول می تواند خطرات بسیاری را برای مردم و مصرف کنندگان به وجود آورد. لذا در شرکت پاکسان این الزام همیشگی که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان ارائه نماید، به واقع نهادینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران، فعالین بازار سرمایه، کارگزاران و تحلیل گران بازار بورس گفت: این مجموعه تمام تلاش خود را به کار برده تا بتواند سود قابل ملاحظه ای را نصیب صاحبان سهام این شرکت بزرگ و با سابقه کند و در آخرین بررسی ها مشخص شد سهام این مجموعه سود قابل توجهی داشته که این مسئله نوید دهنده روزهای بهتری برای شرکت پاکسان است.

مهندس حیدری ضمن اشاره به رقابت در بازار داخلی خاطرنشان کرد: رقابت در بازار داخلی بسیار تنگاتنگ است اما شرکت پاکسان نیز در رقابت با دیگر شرکت های رقیب به موفقیت های شایان توجه ای دست پیدا کرده است. به نحوی که سهم ما از بازار پودر، صابون و خمیردندان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است که سهم قابل توجهی از این افزایش فروش و موفقیت حاصله مربوط به برنامه ریزی و اجرای درست کمپین های تبلیغاتی شرکت پاکسان است.

این نشست روز سه شنبه یازده آبان ماه سال جاری برگزار شد و مهندس حیدری مدیرعامل شرکت پاکسان به سوالات تخصصی مدیران، فعالین بازار سرمایه، کارگزاران و تحلیل گران بازار بورس پاسخ داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر