بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر : ۱۷۰۹۱۶


برند1

در لیست امسال نیز نام های قدرتمند جهان ورزش حضور دارندد و همانطور که انتظار می رفت کمپانی نایکی با ارزش برندی معادل ۲۷ میلیارد دلار در صدر قرار دارد.

به گزارش گروه رسانه هایخبرگزاری تسنیم،نشریه فوربز به رسم هر ساله خود، لیستی از برترین برندهای ورزشی جهان را برای سال 2016 منتشر کره است. دراین لیست که به نام" Fab 40" شهرت دارد ارزشمندترین برندهای ورزشی در 4 بخش: تجارت، رویدادها، تیم داری و ورزشکاران مورد بررسی قرار می گیرند.

در لیست امسال نیز نام های قدرتمند جهان ورزش حضور دارندد و همانطور که انتظار می رفت کمپانی نایکی با ارزش برندی معادل 27 میلیارد دلار در صدر قرار دارد.

گفتنی است فوربز، شرکت رسانه‌ای و مجله آمریکایی است، که در سال 1917 توسط بی. سی. فوربز تاسیس شد.امروزه مجلهٔ فوربز هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود و یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان بشمار می‌آید. مهم‌ترین رقبای فوربز، مجلهٔ فورچون و بلومبرگ بیزنس‌ویک می‌باشند. شرکت فوربز هم‌اکنون متعلق به خانواده فوربز است.

10. کمپانی رسانه ای نسن آمریکا

ارزش برند: 750 میلیون دلار

9. کمپانی ریباک

ارزش برند: 800 میلیون دلار

8. کمپانی رسانه ای YES آمریکا

ارزش برند: 1.4 میلیارد دلار

7. سازمانی یو اف سی(هنرهای رزمی ترکیبی) در آمریکا

ارزش برند: 2 میلیارد دلار

6. کمپانی MLB حامی و فعال در لیگ بیسبال آمریکا

ارزش برند: 2.2 میلیارد دلار

5. شبکه ورزشی اسکای اسپورت انگلیس

ارزش برند: 5 میلیارد دلار

4. کمپانی آندرآرمور آمریکا

ارزش برند: 5.5 میلیارد دلار

3. کمپانی آدیداس

ارزش برند: 7 میلیارد دلار

2. کمپانی رسانه ای ای‌اس‌پی‌ان آمریکا

ارزش برند: 16.5 میلیارد دلار

1. نایکی

ارزش برند: 27 میلیارد دلار

انتهای پیام /م


اشتراک گذاری :
ارسال نظر