بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
با انتشار آگهی دعوت به مجمع "وبصادر"

اولین چراغ بازگشایی نماد بانکی ها در کدال روشن شد

عصر دیروز سازمان بورس میزبان مدیران عامل بانک های ملت، تجارت، پست بانک و صادرات بود تا طی این جلسه شرایط بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت ها در بورس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
کد خبر : ۱۷۰۹۸۲
نویسنده :
کیوان فر

عصر دیروز سازمان بورس میزبان مدیران عامل بانک های ملت، تجارت، پست بانک و صادرات بود تا طی این جلسه شرایط بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت ها در بورس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش بورس نیوز، منابع خبری در حالی از احتمال بازگشایی بانک ها خبر دادند که به نظر می رسد اولین پیش شرط آن برگزاری مجامع عادی سالیانه بانک ها باشد که به دلیل الزام بانک مرکزی به رعایت استانداردهای IFRS در گزارش گری های مالی توسط بانک ها، در تیر ماه امسال به تعویق افتاد و بانک مرکزی و به تبع آن سازمان بورس نتوانستند به دلیل تأخیر بانک ها برای مطابقت صورت های مالی خود با استانداردهای بین المللی، مجوزهای لازم برای برگزاری مجامع عادی سالیانه آنها را صادر کنند.

اما به دنبال برگزاری این جلسه در سازمان بورس طی روز گذشته و با مدیریت شاپور محمدی سخنگوی سازمان بورس، کدال اولین چراغ را برای برگزاری مجمع بانک ها و در نتیجه بازگشایی نمادهای معاملاتی آنها روشن کرد.

بدین ترتیب صبح روز جاری آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات برای استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی و تصویب صورت های مالی سال 94 روی سامانه اطلاع رسانی کدال نشست تا سهامداران این بانک بورسی در تاریخ 18 آذر ماه جاری جهت تصمیم گیری گرد هم آیند.

این گزارش می افزاید، بر اساس شواهد موجود انتظار می رود سه مجموعه بانکی دیگر نیز بزودی آگهی دعوت به مجمع صاحبان سهام خود را جهت تصویب صورت های مالی منتشر کنند تا مانع دیگری برای بازگشت دوباره بانک ها به تابلوی معاملات بورس باقی نماند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی ایزدیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
بورس نیوز خوابی؟!!!!!!!!!
بانکهای ملت و تجارت 2ماه پیش مجمعشونو برگزار کردن فقط صادرات مونده.
فکر کنم خسته ای خودرو تجدید ارزیابی نکرد تو هم به آرزوت نرسیدی!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
بورس نیوز همه بانکا مجمع برگزار کردن ، فقط صادرات مونده بود
اطلاعاتتو بروز کن
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
امیداورایم سهام بانکیها باز شود تا پیش از این اندوخته هایمان در این سردرگمی بلاتکیلف نماند و پولمون را به زخمی از زندگی بزنیم.
حسین
-
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مشخص نیست دز این 4 ماه چه اتفاقی افتاده که سود بانک صادرات از 234 ریال به منفی (253) ریال یعنی بیش از 200 درصد تعدیل منفی تبدیل شده است . این گزارشات جهت دار را که فقط برای خالی کردن جیب سهامداران بیچاره که دستشان به هیچ جایی بند نیست از کجا می سازند؟؟؟.نقش سازمان بورس در این یک ساله چه بوده است ؟؟؟
مرتضی درگاهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
جناب آقای شاپور محمدی احتراما به عرض عالی میرساند که حدود 12 ماه سهام بانکهای صادرات-ملت-تجارت به ترتیب 160-501-167 ریالEPS انهابوده وبخاطر آن مردم بنا به گفته رییس جمهور سرمایه گذاری کردند وسال مالی تمام شده وحدود6ماه نماد بسته شده ودرحال حاضر سودها صفر شده این موضوع با کدام اصل مطابقت دارد سازمان بورس بایستی سودهای اعلامی رابه شرکتها مکلف به پرداخت کند وگرنه این یک خلاف آشکار است وبایستی به دیوان عدالت اداری شکایت کرد
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
خيلي جالب است كه اين بانكها تعديل هاي منفي ٢٠٠يا ٣٠٠درصدي ميدهند ولي پاداشهاي چندين ميليوني روساي انها پرداخت ميشود و هيج نهادي نيست كه از انها بپرسد كه چرا بانكها يا كارخانه هايي نظير ايران خودرو يا سايپا يا ذوب اهن را با سومديريت به ورطه سقوط رسانده ايد.
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
ضمن عرض ادب و احترام خدمت ردیس جمهور محترم باز کردن چند تا نماد بانکی برای دولت خدمت گزار چقدر کارداشت زمان انتخابات مجلس بود مدیر عامل عزل شده هرروز مصاحبه می کرد و خبر از سود عالی بانک ملت و تقسیم سود بالا در مجمع علی رغم افزایش سرمایه را می داد و ما سهامداران خرد ناشیانه خبر دروغ ایشان را راست پنداشتیم و کل سرمایمون در این نماد قفل شد و مجبور به گرفتن وام با سود 24درصد اسمی و 30درصد واقعی شدیم ندانستیم اینا همش حرف انتخابات بود الان نماد هم باز بشه حداقل نصف پولو باید جای سود به بانک و گرفتاریهامون بزنیم عرضه باز کردن چند تا نماد رو نداشتین و گذاشتین تمام نمادهای دیگه برن بالا تا انگیزه ای برای فروش سهام های بانکی نمانه غافل از اینکه نصف قیمت هم باز بشه ما خارج میشیم از بورسو و دعای ما تا روز انتخابات بدرقه راهتون
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
تو کشور ما همه دست به دست هم دادن هم قسم شدن که یک کلمه حقیقت بر زبان نیاورند وبا اتشار و تو بوق کردن شا یعا ت و اخبار کذب که هیچ سند و مبنایی ندارند دائما ایه یاس بخوانند و از اب گل الود ماهی بگیرندبیچاره مردم