خدمت رسانی به بیش از 7 هزار خودرو در ایام اربعین حسینی
معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک ادامه داد: در طول مدت اجرای طرح، 332 عملیات امدادی توسط امداد خودرو سایپا با میانگین زمان انتظار 41 دقیقه انجام شد که با توجه به ترافیک مسیرهای منتهی به مرز و محدودیتهای ترافیکی، زمان قابل قبولی می باشد. همچنین در راستای مسئولیت های اجتماعی، تمامی دارندگان محصولات غیر سایپایی نیز از خدمات امدادی سایپا بهره بردند.
میرمنصف خاطر نشان کرد: با توجه به تدارکات و تمهیدات اندیشیده شده قبل از اجرای طرح و پیش بینی تراکم تردد خودرو در محورهای مرزی، با اعزام نیروهای عملیاتی و فنی از سایر شهرها و تهیه و توزیع تمام قطعات مورد نیاز نمایندگی ها از 2 ماه قبل از شروع طرح، ارائه خدمات تعمیراتی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون توقف هیچ خودروی مراجعه کننده انجام پذیرفت.
معاون خدمات پس از فروش سایپایدک تائید کرد: با توجه به سنجش رضایت مشتریان مراجعه کننده در این طرح، رضایت بالای مشتریان حاکی از موفقیت طرح و رضایت بخش بودن عملکرد نمایندگی ها می باشد و سازمان خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا همواره تکریم مشتریان را سر لوحه برنامه های خود قرار داده و در همین راستا نیز طرح های ارائه خدمات ویژه به مشتریان ادامه خواهد داشت.