بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

گام های بلند "غفارس" در مسیر اصلاحی و مستعد صعود!

در نمودار قیمت سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با نماد معاملاتی "غفارس" پس از آنکه قیمت از کف ۳۲۰ تومان، یک گام صعودی ۳۹۰ تومانی را طی نمود و بازدهی بسیار عالی ۱۲۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت، به سقف ۷۱۱ تومان دست یافت و با شناسایی سود خریداران، در مسیر اصلاح قرار گرفت.
کد خبر : ۱۷۱۳۰۸
در نمودار قیمت سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با نماد معاملاتی "غفارس" پس از آنکه قیمت از کف ۳۲۰ تومان، یک گام صعودی ۳۹۰ تومانی را طی نمود و بازدهی بسیار عالی ۱۲۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت، به سقف ۷۱۱ تومان دست یافت و با شناسایی سود خریداران، در مسیر اصلاح قرار گرفت. آخرین تحلیل این نماد در این لینک منتشر شده بود: http://www.ershan.ir/analysis/62604 اما در وضعیت فعلی به نظر می‌رسد مسیر اصلاحی قیمت مستعد خاتمه یافتن است و از همین منظر بار دیگر به بررسی این محدوده قیمتی پرداخته‌ایم.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، همانطور که در نمودار نشان داده شده است، در حال حاضر دو سطح حمایتی مهم در ترازهای ۵۶۰ و 520 تومان پیش روی قیمت است که به نظر می رسد قیمت پتانسیل بالایی برای واکنش مثبت به این سطوح را دارد که در این ترازها می توان اقدام به معامله خرید نمود. این محدوده حمایتی به نوعی محدوده تبدیل سطح قیمت نیز بوده و اهمیت دو چندانی دارد.


گام های بلند

اما در صورت برگشت قیمت از این سطوح می‌توان انتظار رشد قیمت تا باند قیمتی ۷۵۰-۸۰۰ تومان را داشت. شایان ذکر است که در صورت ورود به معامله خرید، حد ضرر این معاملات در تراز ۴۳۰ تومان قرار دارد.


گام های بلند

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: فاطمه توتونچی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
یک سهم هم ما خریدیم ... مدیرانش فقط شعار میدهند العان یکسال است در سهم هستم و هروز افت میکند حالا بازار مثبت باشد این سهم منفی است بازار منفی باشد این بیشتر از بقیه منفی است ؟؟؟افزایش سرمایه داشته باشد منفی است بعد از افزایش سرمایه منفی ؟؟ خلاصه از 270 یکسره تا 140 اومده ؟ حالا بعد از 3 ماه که افزایش سرمایه اش را بدهند تازه میشود 170 تومان تا 270 که ما یکسال است خریدیم 100 تومان ضرر ؟؟ دیگه این سهم ابرو و اعتبار گذشته را ندارد حقوقی هاش هروز فروشنده هستند سهمی خسته کننده و ناامید کننده شده است اشتباه بزرگی کردم خریدم شما نخرید ؟؟؟