بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر : ۱۷۱۶۵۰

به گزارش سایپا نیوز، برلیانسH230 محصول مشترکی از سایپا و شرکت برلیانس (شریک تجاریBMW ) است که به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری زیبا که ناشی از طراحی هوشمندانه این خودرو است، به همراه موتور قدرتمند BM15 و با حجم موتور 1500 سی سی 16 سوپاپ، به لحاظ فنی یک خودروی سواری راحت و ایمن است که مورد تایید سلایق مختلف مشتریان می باشد.

بر اساس این گزارش، برلیانس H230 عنوان سدان شهری است که در 2 تیپ مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و گیربکس نیمه اتوماتیکAMT، 6 سرعته است که انتقال قدرت بصورت دستی و اتوماتیک صورت می گیرد.

گفتنی است، در جعبه دنده برلیانس H230 اجزای مختلف سیستم انتقال قدرت دستی شامل گیربکس و کلاچ حفظ شده است و از این جهت شباهت زیادی به سیستم‌های دستی دارد ولی تعویض دنده بصورت گیربکس های اتوماتیک بدون کلاچ عمل می کند، لذا این مدل را جزو سیستم‌های نیمه اتوماتیک طبقه‌بندی می کنند.

علاوه بر این، در گیربکس‌هایAMTپدال کلاچ از زیر پای راننده حذف شده است چرا که عمل کلاچ‌گیری به طور خودکار و توسط یک برنامه کامپیوتری و یک سیستم الکتریکی انجام می‌شود. به علاوه دنده‌ها نیز می‌توانند به صورت خودکار و با هدایت سیستم مدیریت کامپیوتری تعویض ‌شوند هر چند راننده نیز می‌تواند به صورت دستی در کار این سیستم دخالت کرده و دنده‌ها را سبک یا سنگین کند که این کار مشابه گیربکس‌های موسوم به تیپ‌ترونیک به صورت «+ » و«-» است.

همچنین خودرو برلیانسH230 با طراحی داخلی متفاوت از سایر خودروها و با رنگ های نقره ای و مشکی تولید می شود. بخش نقره ای روی داشبورد، نمایشگر و سیستم صوتی و رادیویی در دل آن جای گرفته است که زیبایی کابین را بیشتر کرده است، همچنین کلیدهای تنظیم سیستم تهویه دستی به صورت گردشی هستند و سیستم صوتی به ورودی USB مجهز شده است.

از دیگر نقاط مثبت خودرو برلیانس H230 کیفیت ساخت کابین و صندلی های این محصول است که به نسبت قیمت خودرو قابل قبول و رضایت بخش است .

برلیانس H230 با طراحی و چیدمان داخلی مدرن، امکاناتی نظیر ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک دنده عقب، قفل شدن اتوماتیک دربها با افزایش سرعت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و ریموت کنترل به عنوان بخشی از امکانات این خودرو، رضایت مشتریان را به ارمغان آورده است.

علاوه بر این بهره گیری این خودرو از امکانات دیگری نظیر سانروف برقی،کامپیوتر سفری و مجهز بودن آن به سیستم پیشرفته ABS وEBD ایمنی در سفر را بیش از پیش ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
اینهایی که شماتوضیح دادید خوبه برای مثبت شدن سهام شرکت مربوطه ,ولی اینجا اگر از اسمان سنگ ببارد به نفع عده ای باشد برکت الهی است و بر عکس از اسمان برف و باران ببارد و به نفع حضرات نباشد بلای اسمانی خوانده می شود و ما سهامدار خرد مانده ایم چه کنیم
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
يك مقدار از چيني ها تعريف كن
ناشناس
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
والا باید از چینیا تعریف کرد ما ایرانیا چه کردیم 20 ساله 405 میزنیم خوشحالیم حداقل چینیا تو 10 سال اخیر اندازه 50 سال خودروسازی ما پیشرفت کرده حالا ما بشینیم هی بگیم چینی بده
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
این usbسیستم صوتی همه را کشته!!!خخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
جنسهای بنجل چینی را در بازار ایران به قیمت بالا آب کردن و دیگر کمتر کسی به اجناس چینی توجه ای میکند. نظر مردمی که با خرید جنس چینی داغ دیده شده اند به این آسانی ها نمی توانید تغییر دهید.