بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل رقم خورد؛

افزایش 800 درصدی سود "حریل"/ تعدیل مثبت در راه است

شرکت ریل پرداز سیر با انتشار صورت های مالی عملکرد 9 ماهه سال مالی 1395 از پوشش 118 درصدی بودجه برآوردی خود خبر داد.
کد خبر : ۱۷۱۸۰۳
نویسنده :
کیوان فر

شرکت ریل پرداز سیر با انتشار صورت های مالی عملکرد 9 ماهه سال مالی 1395 از پوشش 118 درصدی بودجه برآوردی خود خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت ریل پرداز سیر امروز با انتشار صورت های مالی عملکرد سه ماهه سوم سال مالی جاری خود تحقق 45 ریال سود به ازای هر سهم را اعلام کرد تا بدین ترتیب سود 38 ریالی پیش بینی شده خود برای کل سال مالی جاری را نه تنها به طور کامل پوشش دهد، بلکه با افزایش سودآوری نیز همراه گردد.

بدین ترتیب گزارش 9 ماهه "حریل" در حالی با تحقق 45 ریال سود به ازای هر سهم بر روی کدال قرار گرفت که این گزارش عملکردی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 800 درصدی را نشان می دهد.

البته این پوشش قابل توجه و نسبت بالای رشد سودآوری آن در مقایسه با دوره مالی مشابه سال قبل تنها محدود به سال جاری شرکت نبوده و بررسی روند سنوات گذشته آن نیز حکایت از پایداری حرکت رو به رشد "حریل" در جهت افزایش سودآوری و درآمدهای آن دارد.

این گزارش می افزاید با توجه به اینکه "حریل" 9 ماهه 118 درصد از کل سود برآوردی امسال خود را پوشش داده، ناظر بازار فرابورس نماد مذکور را با توجه به دريافت اطلاعات عملکرد واقعي 9 ماهه و تعديل با اهميت پيش بيني عملکرد سال مالي جاری متوقف کرد.

بر همین اساس پیش بینی می شود برآوردهای جدید شرکت ریل پرداز سیر برای بودجه سال مالی 95 همراه با تعدیل مثبت سود هر سهم بزودی راهی کدال شود تا "حریل" سهامداران خود را بیش از پیش غافلگیر سازد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر