بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
در پی عملی شدن یکی دیگر از خواسته های سهامداران توسط رئیس سازمان:

جاده شفاف سازی بورس دو طرفه شد

شرکت داده پردازی ایران با توجه به منفی شدن و افت قیمت سهام خود در بورس، اقدام به ارائه شفاف سازی مبنی بر اینکه در مقطع زمانی فعلی اطلاعات افشا نشده ای که تأثیر منفی در پیش بینی سود اعلام شده قبلی این شرکت داشته باشد وجود ندارد را روانه سامانه اطلاع رسانی کدال کرد.
کد خبر : ۱۷۲۰۹۰
نویسنده :
یارمحمدی

طی روز جاری برای نخستین بار در تاریخ بورس ایران، یکی از شرکت های فعال در بازار سرمایه، در راستای روند منفی قیمت سهام خود اقدام به ارائه شفاف سازی کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت داده پردازی ایران با توجه به منفی شدن و افت قیمت سهام خود در بورس، اقدام به ارائه شفاف سازی مبنی بر اینکه در مقطع زمانی فعلی اطلاعات افشا نشده ای که تأثیر منفی در پیش بینی سود اعلام شده قبلی این شرکت داشته باشد وجود ندارد را روانه سامانه اطلاع رسانی کدال کرد.

این نوع شفاف سازی آن هم در روند منفی قیمت سهام "مداران" به نوبه خود می تواند بدعت جدید و خوبی باشد که نشان دهنده توجه به درخواست های مکرر سهامداران از ریاست سازمان بورس می باشد.

به این ترتیب به نظر می رسد درخواست ها و صدای سهامداران مورد توجه سازمان بورس و متولیان بازار سرمایه قرار گرفته است و احتمالاً از این پس شاهد دو طرفه شدن جاده شفاف سازی بورس هم در جهت مثبت و رشد قیمت و هم در جهت منفی و با افت قیمت سهام باشیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر