بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

استقبال از یک طیاره!

کد خبر : ۱۷۲۱۳۰

آماده شدن سالن برای ورود اولین ایرباس هما
آماده شدن سالن برای ورود اولین ایرباس هما
گزارش لحظه ورود هواپیما به حریم هوایی کشور
گزارش لحظه ورود هواپیما به حریم هوایی کشور
لحظه قبل از نشستن اولین ایرباس!
لحظه قبل از نشستن اولین ایرباس!
انتظار خبرنگاران در فرودگاه
انتظار خبرنگاران در فرودگاه
جشن واتر سالوت یا آب پاشی به افتخار ایرباس!
جشن واتر سالوت یا آب پاشی به افتخار ایرباس!
فرود هواپیما در مهرآباد
فرود هواپیما در مهرآباد
گزارش هیجان زده مشخصات فنی ایرباس توسط رسانه دولت
گزارش هیجان زده مشخصات فنی ایرباس توسط رسانه دولت
گزارش میزان استقبال رسانه ها از ورود هواپیما
گزارش میزان استقبال رسانه ها از ورود هواپیما


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
هواپیما ندیده ها
بانوی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
اگر پیشرفت داشتید پس چرا توپولف های از رده خارج روسیه رااجاره کرده بودید هر روز یکی به کوه و یکی وسط جاده کرج سرنگون می شد ؟چرا از امارت یک وجبی هواپیما اجاره می کردید ؟پیشرفت هایتان اگر این است که مهر و سجاده نمازتان را هم از چین وارد می کنید ,سنگ قبر از برزیل ,که خیلی پیشرفت داشتیم البته در رانت خواری دلواپسان . ان هم از خود رو سازی با مونتاژ قطعات چینی که خوش به حال کسی که پیکان سال 48 سوار می شود حداقل خیالش راحت است وسط جاده دل و روده ماشینش بیرون نمی ریزد شاید یادتان رفته پیشرفت در واردات ماشین های سنگین هوو چه بلایی به جون مردم شد . ته دلتان خوشحال هستید چون خیالتان از سلامت رفت و امد تان با هواپیما راحت شده ولی مثل گربه ای که دستش به گوشت نمی رسد می گوید پیف پیف بو می داد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
هه هه هه هه!
أقوي همساده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
جشن واترسالوت كه يك رسمي است براي خريدن هواپيماي نو و در همه جاي دنيا برگزار ميشود.اگر شما هم بعد از 37 سال يك ماشين پرايدي بخري بمناسبت خريدن ان شادي ميكني.
منو توپول
United States of America
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
خیلی هم کاره بزرگی کردن و این جشن کمترین کاره واسه این بزرگ مردان که چنین لحظه ایی را بعد از 37 سال برای ایران رقم زدند.
دستتون درد نکنه روحانی ظریف .....متشکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
علت ش این است که تا حالا هواپیمای نو فرانسوی ندیدیم و این یک امر عاذی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
خود بزرگ بين هستي داداشم.كلاهت رو بذار بالا ببين كجاي جهانيم؟
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
واقعا عجیب است بورس نیوز همگام با دل واپسان عمل می کند و از کار اصلی اش که اخبار بورس است فاصله می گیرد ......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
این دولت اگر راست میگه باید در راه بومی سازی ساخت هواپیماهای مسافربری و شکستن زنجیرهای وابستگی به غرب قدمی بر می داشت.اون موقع زمان شادی و جشن و سرور ما و روز عزا و ماتم تحریم کنندگان ملت ایران بود.نه اینکه برای ورود یک هواپیمای اجاره ای این قدر جشن و سور راه بیندازد تا در تبلیغات ریاست جمهوری از ان استفاده نماید.و غربی ها دوباره به اندگ بهانه ای این هواپیمای اجاره ای را در خارج از کشور توقیف کنند مثل پولهای بلوکه شده در آمریکا و سایر کشورهای خریدار نفت.البته در چنین شرایطی باید چند روز عزای عمومی بخاطر توقیف این هواپیما اعلام شود.
شهاب
United States of America
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
عباس ..ايرباس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خدا شکر
از برکات برجام بود
بالاخره با خیال راحت میشه پرواز کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
ایران فروختندایرباس خریدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
بیشتر از همه کارگران وکارمندان از ورود این هوا پیما خوشحالند که هر شش ماه یک مسافرت خارجی با این وسیله انجام می دهند چون شایع شده قیمت بلیت ان به امریکا از قیمت بلیت اتوبو
س به همدان ارزانتر است