بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
در دومین تجربه معاملات بازار SME:

"غگز" 1100 ریال قیمت خورد

امروز سهام شرکت گز سکه در تابلوی دانش بنیان بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران در قیمت 1100 ریال برای نخستین بار عرضه اولیه شد.
کد خبر : ۱۷۲۱۸۱
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری در دومین تجربه معاملاتی بازار شرکت های کوچک و متوسط، با اعلام پیغام ناظر 10 درصد از سهام شرکت گز سکه معادل 4 میلیون و 919 هزار سهم پس از پذیرش در فرابورس توسط سهامدار عمده در قیمت 1100 ریال عرضه اولیه شد.

به گزارش بورس نیوز، امروز سهام شرکت گز سکه در تابلوی دانش بنیان بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران در قیمت 1100 ریال برای نخستین بار عرضه اولیه شد.

مطابق با دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار SME خرید سهام صرفاً توسط کلیه اشخاص حقوقی، سرمایه گذاران نهادی و اشخاصی که با خرید سهام شرکت به سرمایه گذار نهادی تبدیل می شوند که برخی از آنها عبارتند از بانک ها و بیمه ها، هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری و اشخاص حقیقی که بیش از 5 درصد یا بیش از 5 میلیارد ریال ارزش اسمی اوراق بهادار در دست انتشار ناشر را خریداری کند، سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت های دولتی و اعضای هیأت مدیره و مدیران ناشر یا اشخاصی که کارکرد مشابه دارند.

طبق اطلاعیه این عرضه اولیه، امکان ورود سفارش برای هر یک از معامله گران آنلاین که مشمول یکی از گروه های مجاز به خرید سهام در بازار شرکت های کوچک و متوسط می باشند نیز وجود داشت.

در پایان شایان ذکر است که عرضه اولیه سهام "غگز" در تابلوی دانش بنیان بازار SME دومین تجربه عرضه اولیه در این بازار می باشد که به عنوان نخستین تولید کننده انواع گز در گروه محصولات غذایی جای گرفت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
عرضه اولیه مبین - صنایع نیشکر خوزستان ؟؟؟