بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
با حضور سه خریدار در رقابتی فشرده و نزدیک؛

بلوک "کرمان" به بالاترین قیمت فروخته شد

بدین ترتیب در حال حاضر سه متقاضی خرید این بلوک در قیمت های 12861 تا 12865 ریال پیشنهادات خود را ارایه کرده اند تا بالاتر از قیمت پایه تعیین شده خواهان این بلوک باشند.
کد خبر : ۱۷۲۳۲۳
نویسنده :
کیوان فر

در پی عرضه بلوک پنج درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سه خریدار وارد رقابت شدند که در نهایت بلوک مذکور به قیمت هم سهم 12865ریال به بالاترین پیشنهاد واگذار شد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه توسعه مالي مهر آيندگان طی معاملات امروز تعداد 10 میلیون و پنج هزار سهم معادل پنج درصد از سهام غير مديريتي شركت سرمايه گذاري توسعه و عمران استان کرمان را به صورت يکجا و شرايطي با قيمت پايه هر سهم 11 هزار و 750 ريال روی میز فروش گذاشته که سه متقاضی خرید برای این بلوک پا به میدان رقابت گذاشته اند.

بدین ترتیب در این عرضه بلوکی، سه متقاضی خرید این تعداد سهم در قیمت های 12861 تا 12865 ریال پیشنهادات خود را ارایه کرده اند تا بالاتر از قیمت پایه تعیین شده خواهان این بلوک باشند که در نهایت بلوک مذکور به قیمت هم سهم 12865 ریال به فروش رسید.

يادآور مي گردد، متقاضيان پس از تأييد صلاحیت و مدارک لازم توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و واريز يا ارایه سپرده شركت در رقابت، مي توانند در رقابت خريد سهام مذكور شركت نمايند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر