بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
شرکت کارگزاری نهایت نگر بررسی کرد:

در انتظار صعود "کمنگنز"

نماد کمنگنز از جمله نمادهایی است که همواره خارج از گود بازار، راه خود را رفته است و از همین روی مورد علاقه سهام‌داران بوده است. در مقطع کنونی اما یک بار دیگر به نظر می‌رسد علیرغم وضعیت رکود در کلیت بازار، این نماد شرایط صعودی می‌تواند به خود بگیرد و فضا برای رشد قیمت سهم در حال فراهم شدن است. در تحلیل امروز به بررسی نمودار قیمت این نماد پرداخته‌ایم.
کد خبر : ۱۷۲۴۲۳
در نمودار قیمت سهام شرکت معادن‌ منگنز ايران‌ با نماد معاملاتی "کمنگنز"، همان طور که در تصویر نشان داده شده است، قیمت پس از شروع یک حرکت صعودی از کف قیمتی ۱۲۶ تومان، موفق به ثبت قله ۳۰۸ تومان و کسب بازدهی ۱۱۴ درصدی در مدت زمان ۱۶۰ روز شده است.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، این حرکت در قالب یک پنج موجی صعودی صورت گرفته است که قیمت ۳۰۸ تومان انتهای موج سوم بود، و سپس در قالب موج چهار شروع به اصلاح نموده که در حال حاضر انتظار داریم موج چهار به محدوده حمایتی ۲۱۸-۲۳۶ تومان واکنش مثبت نشان دهد. در صورت تشکیل الگوی کف در این محدوده حمایتی انتظار رشد قیمت در قالب موج پنج با هدف‌های قیمتی سقف قبلی و ۳۳۰ تومان را داریم.

در انتظار صعود

در چارچوب زمانی هفتگی از منظر سیستم ایچیموکو نیز قیمت در سطح حمایت خوبی قرار گرفته است که همپوشانی خوبی با کف کانال صعودی دارد.

در انتظار صعود

جمع‌بندی:

با قبول حد ضرر ۲۰۰ تومان می‌توان به صورت پله‌ای در محدوده حمایتی ذکر شده وارد معامله خرید شد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر : فاطمه توتونچی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
سهم با 5 تومان سود و قیمت 250 تومان کجا می خواد رشد کنه دستاز این چرتوپرتها بردارید.
سهامدار خرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
از سایت بورس نیوز درخواست دارم به فرهنگ سازی و بالا بردن دانش سهامدارا کمک کنه . یک مقاله اکادمیک معتبر در مورد "مثبت" بودن تحلیل تکنیکال وجود نداره و هزاران مقاله در نقد و پوچ بودن ش هست . ذهن سهامدار رو با قصه های بی معنی پر نکنید
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
خدایا به داد سهماداران برس این کمنگنز سود سال 93 که هر سهم 20 تومان نمی دهد زنگ هم می زنیم می گند فولاد مبارک باید سود کمنگنز را بدهد این سهام باید 80 تومان قیمتش باشد نه 220 تومان سودمان را ندهد به سپاه پاسداران عزیز مان شکایت می کنیم وسلام