بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
بلوک حق تقدم های ناشی از اجرای برنامه افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری رنا درحالی طی روز جاری عرضه شد که این معامله بدلیل عدم وجود خریدار انجام نشد.
کد خبر : ۱۷۲۴۶۹
نویسنده :
جمشیدی

بلوک حق تقدم های ناشی از اجرای برنامه افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری رنا درحالی طی روز جاری عرضه شد که این معامله بدلیل عدم وجود خریدار انجام نشد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، امروز تعداد 802ر083ر950 سهم معادل 8ر15 درصد از حق تقدم سهام شركت سرمايه گذاري گروه صنعتي رنا از طرف این مجموعه به صورت يكجا ونقد(طبق شرايط اعلامي) به قيمت پايه هر سهم 350 ريال در نماد ورناح4 عرضه شد اما این معامله بلوکی هیچ متقاضی در قامت خریدار در این معامله ظاهر نشد و در نهایت بلوک حق تقدم های "ورنا" روی میز فروش باقی ماند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر سهم این مجموعه سرمایه گذاری در گروه خودرو پس از اعمال برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به محدوده قیمتی 120 تومان رسیده و در عین حال حق تقدم های آن در محدوده قیمتی 17 تومان قرار دارد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
این ها همش سیا کاری سهامدار عمده است اگه چند روز فقط چند روز از خود سهم رنا حمایت میشد تا قیمت اون بالا بره بلوک حق تقدم جذاب میشد اما امروز با نبود خریدار قیمت پایه را پایین میارن تا سرانجام خودشون بخرن یعنی همون مفت خریدن را جور دیگه تکرار میکنن با این تفاوت که این دفعه اگه کسی اعتراض کرد دیگه دلیل دارن میگن ما خواستیم حق تقدم ها را گران تر بفروشیم اما مشتری نبود .اگر واقعا سهامدار عمده میخواست از سهامدار خرد حمایت کنه از خود سهم رنا حمایت میکرد اون موقع خود به خود حق تقدم هم چذابیت داشت .خواهشا بورس نیوز موضوع را از این جهت که من گفتم پیگیری کن .فعلا افزایش سرمایه از اورده محلی شده برا سود سهامدار عمده و ضرر سهامدار خرد همین کار را ممکن هست تو خپارس هم انجام بدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
دولت هم خودش و هم مدیران دست نشانده را در تمام شرکتها برای دزدی ازاد گذاشته و ظاهرا خوب فهمیده دور بعدی نخواهد بود.
مختار رشیدی
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
سلام . همین حمایت و عدم حمایت سهامدار عمده و گروه های همساز بازار را خراب کرده و اجازه نمی دهند عرضه و تقاضا قیمت را تعیین کند . اگر حق تقدم ارزان و صرفه اقتصادی دارد بخرید و به سهم تبدیل کنید اگر گران است نخرید تا ارزان شود و در قیمت پایینتر بخرید . زد و بند و گروه بازی به نفع هیچ کس نیست .
شهریار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
حق ورنا 80وخودسهم بالای 300وعمده ان بالای500 خریدوفروش میشد انچنان اوضاع رااشفته دیدند وجرات کردند وباهم زدوبند دارند براحتی حق سهام دار حقیقی خرد را تا مفت تصاحب نکنند دست بردار نیستند بعد همین را بقیمت بالای 250 به مردم خواهند فروخت مگر اینکه سازمان بورس این مافیا را پیگیری کند ویکبار هم شده نشان داده شود کاره ای است ودر این مافیا حضور ندارد
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
مگر این چند سال بدبختی فراموش شدنی است واقعا برای این تیم اقتصادی دولت باید گفت متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
چطور سهمی که 67 تومان سود دارد قیمتش 120 تومان است و بعضی از شرکت های زیان ده ارزش سهامشان چند برابر ورنا است؟