بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر : ۱۷۲۵۱۹

علیرضا زاکانی با بیان اینکه با گذشت یک سال از برجام، یخ زدگی بورس تداوم دارد افزود: بورس همچنان یخ زدگی خود، قبل از برجام را حفظ کرده و با چالش‌هایی مواجه شده است.

علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری بسیج،درباره تداوم افت شاخص های تالار شیشه ای بورس در حال حاضر اظهار داشت: حوزه اقتصادی دربرگیرنده اجزایی وابسته به هم بوده که نقش تعاملاتی ایفا می‌کنند؛ لذا پیوستگی اجزای اقتصادی نقشی موثر و مکمل در توسعه کشورمان می‌تواند بهمراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه با گذشت یک سال از برجام، یخ زدگی بورس تداوم دارد افزود: بازار بورس به عنوان یک مجموعه تفکیک ناپذیر از اقتصاد کشورمان محسوب می‌شود باید از افت و خیز ناگهانی شاخص بورس جلوگیری بعمل آید .

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: افزایش شاخص بورس در رونق اقتصادی کشور نقش برجسته ای را ایفا می‌کند؛ بورس همچنان یخ زدگی خود، قبل از برجام را حفظ کرده و با چالش‌هایی مواجه شده است که کارشناسان باید بتوانند با ارائه راهکارهای عملی اقتصادی مشکلات مواجهه در بورس را برطرف کنند.

وی در خاتمه افزود: بورس باید به سمتی پیش برود که بتواند رویکرد مثبت اقتصادی را ایجاد کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
آقای ریس عینک تو بده ماهم رشد اقتصادی تو بورس رو ببینیم یا بریم چشمامونو عمل کنیم شاید رنگ همیشه قرمز بورس و سبز ببینیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
نکنه عینک شما هم مثل گوچه آقای احمدی .... است که همیشه فقط جنسا برا اون ارزونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
مدیرعامل بانک تجارت از ثبت شکایت این بانک در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه خسارات وارده در زمان تحریم ها با هدف صیانت از منافع سهامداران و مشتریان بانک خبر داد.
ناشناس
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
سنار بخور اش به همین خیال باش