بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر : ۱۷۲۷۵۹

بازار فرابورس ایران معاملات روز جاری را با نقل و انتقال بیش از 242 میلیون ورقه در 58 هزار و 654 دفعه به ارزش افزون بر 1531 میلیارد ریال پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، امروز شنبه 16 دی‌ماه رقمی در حدود 626 میلیارد ریال از ارزش کل معاملات در مجموع بازارهای اول، دوم، پایه و بازار شرکت‌های کوچک و متوسط رقم خورد و 831 میلیارد ریال نیز مربوط دادوستدهای انجام شده در بازار اوراق با درآمد ثابت بود.‌ همچنین 14 میلیارد از ارزش معاملات امروز به صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله اختصاص یافت و بیش از 59 میلیارد مربوط اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس خرید و فروش شد.

در میان بازارهای اول و دوم نماد «غگلپا» با معامله 164 میلیارد ریال سهم در حالی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد که نماد «حکمت» با بالاترین حجم دادوستدها به میزان 21 میلیون سهم روبه‌رو شد.

در جدول پربازدیدترین نمادهای معاملاتی نیز «غگلپا»، «سمگا» و «غدیس» به ترتیب سه نمادی بودند که به عنوان پربیننده‌ترین نمادها شناخته شدند.

امروز همچنین همزمان با بازگشایی بازار فرابورس، شاخص کل متاثر از معاملاتی منفی در نمادهای «مارون»، «شاوان» و «ارفع» تن به افت 10 واحدی و توقف آیفکس در ارتفاع 839 واحدی داد.

در جریان بازار نیز نماد معاملاتي شركت‌ فرآورده‌هاي غذايي و قند چهارمحال (قچار1)، پس از ارائه اطلاعات پيش بيني و نماد معاملاتي شرکت صنعتي و معدني كيمياي زنجان گستران (كيميا1)، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پيش‌بيني بازگشایی شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر