بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
رایزنی‌هایی برای فروش املاکی که امکان شناسایی سود بالایی را برای شرکت فراهم خواهند آورد ،در حال انجام است و اقدامات مورد نظر در صورت نهایی شدن از طریق سامانه کدال سریعا اطلاع رسانی خواهد شد
کد خبر : ۱۷۲۷۸۵

ابدالي مدير عامل شركت گروه سرمايه گذاري سايپا در خصوص شرايط فعلي گروه خودرو گفت: ورود به مرحله اجرایی قراردادهای خودروسازان کشور با خودروسازان خارجی و بهبود وضعیت تولید و فروش اکثر شرکت‌های خودرویی، نویدبخش دوران رونق و توسعه مجدد خودروسازان به خصوص شرکت خودروسازی سایپا است. این امر در کنار قیمت‌های مناسب سهام این شرکت‌ها باعث افزایش تقاضای خرید آنها خواهد شد.

ابدالي در خصوص شايعه تقسيم بالای سود در مجمع شركت‌های سرمايه گذاري رنا و سرمایه‌گذاری کارکنان که می‌تواند تعدیل چشمگیری در سود شرکت سرمایه‌گذاری سایپا ایجاد کند، به خبرنگار بورس نیوز گفت: از آنجایی که گروه سرمايه‌گذاري سايپا از سهامداران عمده شركت‌های سرمايه‌گذاري رنا (حدود 40درصد) و سرمایه‌گذاری کارکنان ( حدود 41 درصد) محسوب می‌شود، در مجامع این دو شرکت که تا پایان سال برگزار می شود تقاضای تقسيم سودی بيشتر از مبالغ اعلام‌شده قبلی را خواهد کرد. ضمن اینکه تصمیم‌گیری نهایی در مجامع این شرکت‌ها صورت خواهد پذیرفت و آثار آنها بر سود گروه سرمایه‌گذاری سایپا نیز از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

وي در خصوص فروش املاك شركت نيز عنوان نمودرایزنی‌هایی برای فروش املاکی که امکان شناسایی سود بالایی را برای شرکت فراهم خواهند آورد ،در حال انجام است و اقدامات مورد نظر در صورت نهایی شدن از طریق سامانه کدال سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

ابدالي همچنین در خصوص وضعيت کلی حاكم بر گروه سرمايه گذاري سايپا نيز گفت: چشم‌انداز گروه سرمايه گذاري سايپا با توجه به برنامه هاي موجود و در اختيار داشتن ميزان قابل توجهي از سهام گروه خودرو، به ویژه سهام گروه سايپاو... مثبت و روشن است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
فعلا که پدر سهامداران حقيقي وساپا را در آورديد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
من خرید کردم 130 تومان الان 90 تومانه 40 درصد سرمایم دود شده رفته
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
تا زمانی که عده ای دست در جیب سهامداران خرد کردند بازار سرمایه همین است با گفتار درمانی مشگل کشور حل شدنی نیست بروید ریشه مشگل را بخشگانید
سینا شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
سود سهام مجمع امسال رو پرداخت نکردین از شما چه انتظاری میشه داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
اگر مرد هستند حق تقدم های رنا را مفت نخرند و پدر دارندگان حق تقدم های استفاده نشده رنا را در نیاورند
کینگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
با سلام خدمت دوستان ...نماد وساپا برای سال آینده رشد خوبی خواهد داشت .در ضمن باید سعی کنید سود خودتون را از بالا رفتن سهم کسب کنید و منتظر سود شرکت نباشید و در آخر همیشه خرید پلکانی را فراموش نکنید .