بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
مراسم پیش از دربی سرخابی های پایتخت به میزبانی همراه اول برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۲۹۵۰
نویسنده :
همراه اول

مراسم پیش از دربی سرخابی های پایتخت به میزبانی همراه اول برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارشنبه شب طی مراسمی در هتل همای تهران سرخابی های پایتخت مهمان اسپانسرخود(همراه اول) بودند.

در این مراسم که مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و مدیران ارشد این اپراتور، علی اکبرطاهری و سیدرضا افتخاری مدیران عامل،کادر فنی و بازیکنان سرخابی، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج و تعدادی از پیشکسوتان آبی و قرمز و خبرنگاران حضور داشتند، سرخابی ها بر عزم خود بر انجام یک بازی جوانمردانه در دربی 84 تاکید کردند.

در مراسم مذکور مدیرعامل همراه اول خطاب به سرخابی ها گفت: خوشحالیم که پیش از دربی در خدمت شما عزیزان هستیم و این نشست صمیمی این پیام را به هواداران می دهد که بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست هم هستند و در کنار هم باعث موفقیت تیم ملی می شوند.

وی اظهار داشت: بازي روز يكشنبه در هر حالت برنده دارد و باعث شادي تماشاگران مي شود؛ چون هواداران بازي جوانمردانه را دوست دارند.

صدوقی افزود: همراه اول به عنوان یک اپراتور ملي وظيفه خود مي داند از باشگاه ها و فدراسيون هاي محبوب حمايت كند و با توجه به مشتركين چند ده ميليوني این اپراتور، در اولین گام ايجاد باشگاه هواداري براي فدراسيون فوتبال در سال 2012، ارتباط خوبي بين هواداران تيم ملي و فدراسيون فوتبال ايجاد كرد.

وی تصریح کرد: همراه اول علاوه بر فدراسيون فوتبال، حامي فدراسيون شطرنج و واليبال نيز هست و در ٥ سال اخير، حدود ١٠ ميليون كاربر منحصر به فرد و ٣.٣ ميليون كاربر فعال از تيم هاي محبوب خود حمايت مي كنند.

صدوقی با بیان اینکه باشگاه های پرطرفدار می توانند از طریق سامانه های هواداری همراه اول استقلال مالی پیدا کنند، اظهار امیدواری کرد شهرآورد روز یکشنبه دوستانه و رقابت همراه با رفاقت باشد.

در ادامه سیدرضا افتخاري مدیرعامل استقلال با اشاره به کمک های همراه اول پیش از بازی با السد گفت: از مهندس صدوقي مديرعامل همراه اول تشكر مي كنيم كه در شرايط حساس به تيم استقلال كمك كردند و اميدواريم اين حمايت ها تداوم داشته باشد.

سپس علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس نیز طی سخنانی بیان داشت: از شركت همراه اول و شخص مهندس صدوقي تشكر مي كنم كه قبل از دربي اين نشست صميمانه را برگزار كردند. اگر در اين دو سال، تيم هاي پرسپوليس و استقلال توانستند پيشرفت كنند، به اين علت است كه دغدغه هاي مالي كمتري داشتند.

در پایان مراسم از هواداران برتر تیم های استقلال و پرسپولیس که از طریق سامانه 3090 همراه اول از تیم های محبوب خود حمایت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر