بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر : ۱۷۳۳۰۴

با عنایت به سیاست گذاری های کلان صنعت بیمه کشور در جهت رشد و توسعه بیمه های عمر، شرکت بیمه پاسارگاد سیاست ترویج و فروش بیمه های عمر و تامین آتیه را در اولویت برنامه های پنج ساله خود قرار داده و توانسته است در طول ۱۰ سال فعالیت در این زمینه رتبه دوم در صنعت بیمه کشور را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، با توجه به انتشار مطالبی مبنی بر ورود بیمه عمر و تامین آتیه (برند بیمه پاسارگاد) در سبد کالایی شرکت های بازاریابی شبکه ای(Network Marketing) در رسانه های اجتماعی، یادآور می شود بازاریابی و فروش هر نوع خدمات بیمه ای، امری تخصصی است، به ویژه بازاریابی و فروش بیمه های عمر که محصولی بلند مدت و فروش آن نیازمند تجربه و تخصص مضاعف است.

در خاتمه یادآور می شود بازاریابی و فروش بیمه های عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد صرفا از طریق سازمان فروش این شرکت شامل نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران رسمی بیمه که تابع مقررات دستگاه نظارت هستند، انجام می شود.با توجه به این توضیحات، هر نوع همکاری و فعالیت با شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل عدم مطابقت با مقررات جاری و سیاست های شرکت بیمه پاسارگاد در برنامه های فعلی و آتی این شرکت بیمه قرار ندارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر