بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
دومین دوره کنفرانس بین المللی سیستم ‌های نوین مخابرات بی‌سیم (5G)، با حمایت همراه اول، توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
کد خبر : ۱۷۳۵۷۹
نویسنده :
همراه اول

دومین دوره کنفرانس بین المللی سیستم ‌های نوین مخابرات بی‌سیم (5G)، با حمایت همراه اول، توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این رویداد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از مدیران بخش دولتی، خصوصی، اساتید دانشگاه و متخصصان و کارشناسان ایرانی و بین المللی این حوزه، از روز دوشنبه، ۱۶ اسفند آغاز شده و تا روز پنجشنبه، ۱۹ اسفندماه ادامه دارد.

این کنفرانس با تمرکز بر روی نسل پنجم ارتباطات همراه (فناوری 5G)، می‌کوشد با دعوت از محققان دانشگاهی و متخصصان صنعت که در این زمینه فعال هستند، زمینه آشنایی جامعه‌ صنعتی و دانشگاهی کشور را با این فناوری فراهم کند. این امر به پیوند میان صنعت و دانشگاه کمک خواهد کرد و می‌تواند ایران را به جمع کشورهای درگیر در توسعه‌ این فناوری اضافه کند.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور (در هر دو حوزه مکالمه و دیتا) و اولین ارائه دهنده اینترنت نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، حامی این کنفرانس شده است.

«برنامه‌ ریزی ‌پذیری انتها به انتها در شبکه‌های نسل پنجم»، «نقش نسل پنجم در صنایع سنتی انقلابی»، «شبکه‌ های ذخیره ‌ای؛ فرصت ‌ها و چالش‌ ها» و «کنترل سیستم‌ ها و شبکه ‌های پیچیده در نسل پنجم» از محورهای اصلی سخنرانان در این کنفرانس است.

همزمان با این کنفرانس، کارگاه ‌های آموزشی با حضور اساتید بین المللی برگزار می شود. همچنین کارشناسان و متخصصان این حوزه دستاوردهای علمی خود را ارائه کرده و در پایان کنفرانس نتایج داوری مقالات در این مراسم اعلام می‌شود. علاوه بر این، شرکت ها با برپایی غرفه هایی، آخرین دستاوردهای علمی خود را به نمایش می گذارند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir



اشتراک گذاری :
ارسال نظر