بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
پس از 230 روز توقف:

"رمپنا" به بورس بازگشت

طی روز جاری و در لحظات پایانی معاملات نماد معاملاتی گروه مپنا بعد از 230 روز توقف به بهانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به تابلوی معاملات بازار بورس بازگشت.
کد خبر : ۱۷۳۵۹۹
نویسنده :
یارمحمدی
در ساعات پایانی معاملات روز جاری بالاخره نماد معاملاتی گروه مپنا پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي، اعلام پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي 96 و ارائه اطلاعات شفاف سازي در خصوص آخرين وضعيت شركت با 10 درصد افت قیمت به تابلوی معاملات بورس بازگشت.

به گزارش بورس نیوز، طی روز جاری و در لحظات پایانی معاملات نماد معاملاتی گروه مپنا بعد از 230 روز توقف به بهانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به تابلوی معاملات بازار بورس بازگشت. این در حالی بود که مسئولین شرکت و سازمان بورس شرط بازگشایی این نماد معاملاتی را ارائه گزارش شفاف سازی در خصوص تغییر مالکیت و مشکلات سهامدار عمده این شرکت عنوان کرده بودند و مدیران مجموعه طی چند هفته گذشته خبر از ارسال نامه شفاف سازی به سازمان را داده بودند که بالاخره این "رمپنا" امروز بعد از کش و قوس های فراوان بازگشایی شد و 284 واحد شاخص کل را کاهش داد.

این نماد معاملاتی در محدوده قیمتی 7900 ریال بدون محدودیت نوسان با افت 10 درصدی بازگشایی شد و تا پایان معاملات به 7500 تومان نیز رسید تا افت 15 درصدی قیمت هر سهم را برای سهامدارانش به ثبت برساند.

طبق اطلاعات ارائه شده این مجموعه به سهامداران گوش زد کرده است که تا کنون ابهام موجود در خصوص رسمیت حضور نماینده شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا در مجمع برطرف نشده است و از طرفی هیچ حکم قضایی مبنی بر ابطال مصوبات مجمع عمومی شرکت مپنا ارائه نگردیده است لذا ضروری است سهامداران شرکت در هنگام تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت گروه مپنا به این ابهام توجه داشته باشند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر