بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"بموتو" و سطح حمایتی

در شرایط خاص این روزهای بازار، طبق روال روزهای گذشته، باز هم بر آن شدیم تا به بررسی پتانسیل‌های تکنیکی نمودار نمادهایی که در شرایط مناسب به لحاظ تکنیکی قرار دارند، بپردازیم. برای تحلیل امروز، نماد بموتو را انتخاب کرده‌ایم که به نظر می‌رسد در شرایط مناسبی قرار دارد. برای مطالعه این تحلیل کافی است تا ادامه مطلب بروید.
کد خبر : ۱۷۳۶۰۶
در نمودار قیمت نماد "بموتو" در تایم فریم روزانه همان طور که در تصویر نشان داده شده است، قیمت پس از صعود تا قله 600 تومان در یک کانال افقی در حال اصلاح می‌باشد و در این کانال اصلاحی فقط 38 درصد از حرکت صعودی قبل را اصلاح نموده است. با توجه به آرایش شکل گرفته در حرکت اصلاحی، چنانچه قیمت محدوده 420 تومان را از دست دهد، انتظار می رود تا محدوده 240 تومان اصلاح کند.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، اما با توجه به واگرایی شکل گرفته در اندیکاتور مکدی و هم چنین اصلاح زمانی، احتمال حمایت قیمت در محدوده 420 تومان افزایش می یابد. همچنین با توجه به آرایش امواج الیوت انتظار می رود که محدوده 420 تومان پایان موج اصلاحی B باشد و قیمت پس از واکنش به این سطح حمایتی مهم، سوار بر موج C رشد کند.

 

جمع بندی:

قیمت به محدوده حمایتی مهمی رسیده است. چنانچه به به این سطح واکنش نشان دهد با رعایت حد ضرر 380 تومان انتظار می رود در گام نخست تا 600 تومان (سقف کانال) رشد کند.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر:‌ آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر