بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر : ۱۷۳۶۸۰

وزیر دادگستری گفت: تعادل در دستمزدها حرف صحیحی است چراکه فاصله بین غنی و فقیر باید متعادل شود ولی عدالت و انصاف باید نسبت به افراد متخصص اجرا شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ مصطفی پورمحمدی ظهر سه‌شنبه در گردهمایی مدیران بازرسی شکایات وزارتخانه‌ها در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی ظرفیت بسیار مهمی در عرصه اقتصاد و انرژی کشور است و شاهد توسعه عظیمی در صنایع این منطقه هستیم.
وی با تقدیر از خدمات وزارت نفت و تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، اضافه کرد: وزارت نفت سرمایه ملت است و مزیتی اقتصادی در توسعه کشور است و به عنوان پیشران توسعه و رفاه ملی محسوب می‌شود.
وزیر دادگستری با اشاره به موفقیت‌های دیپلماسی نفتی دولت در اوپک گازی، بیان کرد: امسال شاهد تولید روزانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز در کشور بودیم که باعث شد مشکلی از نظر کمبود گاز در شکور را شاهد نباشیم.
وی با اشاره به تلاش‌های گسترده صورت گرفته برای گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان و نحوه گزارش صدا و سیما از این موضوع، افزود: نباید مسائل اینگونه به مردم القاء شود و این گزارش باعث رنجش من شد.
پورمحمدی با بیان اینکه تراز تجاری غیرنفتی کشور امسال برای نخستین بار مثبت شد، خاطرنشان کرد: تدابیر کشور برای افزایش قیمت نفت موثر بود و شاهد موفقیت دیپلماسی نفتی در اوپک بودیم.
وی با بیان اینکه بزرگترین ثروت فرهنگی جامعه اسلامی، ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: فرهنگ اسلامی، دفاع مقدس برای ملت ایران بسیار ارزشمند است.
وزیر دادگستری تصریح کرد: تعادل در دستمزدها حرف صحیحی است چراکه فاصله بین غنی و فقیر باید متعادل شود ولی عدالت و انصاف باید نسبت به افراد متخصص اجرا شود.
وی از کنترل فسادهای بزرگ در کشور خبر داد و گفت: طی چهار سال گذشته فسادهای بزرگ در کشور کنترل شده است؛ مدیران نظارت و بازرسی نقش مهمی در جامعه دارند و باید بر روی بهره‌وری و چابک سازی چاره اندیشی و نظارت‌ها را سیستمی دنبال کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر