بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"ولغدر" در انتهای مسیر اصلاحی

در ادامه بررسی‌های تکنیکی نمادها، در روز جاری به سراغ شرکتی از گروه لیزینگ رفته‌ایم. گروه لیزینگ که در ماه‌های گذشته افت قابل توجهی را در شرکت‌های زیر مجموعه آن شاهد بوده‌ایم، در روزهای جاری به لحاظ تکنیکی به سطوح با اهمیتی رسیده‌اند که امروز به بررسی یکی از نمادهای مستعد این گروه پرداخته‌ایم.
کد خبر : ۱۷۳۷۵۲
در نمودارقیمت سهام شرکت لیزینگ غدیر با نماد معاملاتی"ولغدر"در چارچوب زمانی روزانههمانطور که ملاحظه می‌شود افت قیمتی هفته‌های اخیر سبب تثبیت قیمت و عدم تمایل به ریزش بیشتر از محدوده فعلی در این نماد شده است.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، محدوده فعلی قیمت برای این نماد از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در حال حاضر محدوده کنونی در سطح APP۱۰۰امواج A و C قرار گرفته است. از سوی دیگر همانطور که در نمودار مشخص شده، روند اصلاحی تا رسیدن به نقطه A به مدت۸۵روز زمان برده است و این در حالی است که در شرایط کنونی همین میزان اصلاح قیمتی در موج اخیر۲۱۸روز به طول انجامیده است. چنین شرایطی حکایت از ضعف فروشندگان در گام اخیر قیمت نسبت به حرکت قبلی دارد. از طرفی وجود سطوح حمایتی داینامیک (خطوط سبز) نمایش داده شده در این محدوده بر اعتبار آن می‌افزاید.

جمع بندی:

انتظار می‌رود قیمت در مواجهه با سطح حمایتی فعلی با واکنش مثبت همراه شود. قابل توجه است که چنان چه قیمت خط روند نزولی نمایش داده شده در شکل را بشکند، ورود به معامله با رعایت حد ضرر۹۰تومان توصیه می شود.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: شهرزاد طراحی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر