بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر : ۱۷۳۸۲۰

شاخص کل فرابورس ایران در میانه این هفته معاملاتی به مدار رشد بازگشت و با 6.7 واحد صعود در ارتفاع 853 واحدی ایستاد و نمادهای «مارون»، «زاگرس» و «میدکو» در این رشد آیفکس اثرگذار بودند.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، امروز دوشنبه 23 اسفندماه شاهد دست به دست شدن نزدیک به 473 میلیون ورقه به ارزش بالغ بر 2 هزارو 616 میلیارد ریال در بازارهای شش‌گانه فرابورس ایران بودیم که این حجم از معاملات در 25 هزار و 684 نوبت دادوستدی صورت گرفت.

در مجموع بازارهای اول، دوم، پایه الف، پایه ب، پایه ج و بازار شرکت‌های کوچک و متوسط نیز بیش از 469 میلیون ورقه به ارزش افزون بر یک هزار و 267 میلیارد ریال نقل و انتقال یافت.

امروز عنوان بیشترین افزایش قیمت در میان نمادهای فرابورسی به نمادهای «فزرین»، «حسینا» و «کیمیا» تعلق گرفت و نمادهای «وگستر» و «ساینا» که در صدر جدول نمادهای پربیننده قرار داشت، نیز با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

در میانه این هفته معاملاتی تابلو تسهیلات مسکن، میزبان دادوستد 22 هزار و 774 هزار ورقه به ارزش 16 میلیارد و 790 میلیون ریال بود و امتیاز تسهیلات مسکن بهمن‌ماه95 با مبادله بیش از 9 هزار ورقه به ارزش 7 میلیارد ریال، بیشترین حجم و ارزش را در این تابلو به دست آورد.

نماد «اخزا11» نیز بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در بازار اوراق با درآمد ثابت به خود اختصاص داد و در مجموع در این بازار افزون بر یک میلیون ورقه به ارزش بالغ بر یک هزار و 296 میلیارد ریال دادوستد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر