بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
یک مقام مسئول در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

دلیل افت قیمت سهام «تبرک» و حمایت دیر هنگام بازارگردان

مدیر مالی "تبرک" گفت: با توجه به زمان مورد نیاز برای اخذ مجوزهای لازم از فرابورس برای بازارگردانی و وجود چند فروشنده در ساعت ابتدایی شروع بازار ، قیمت سهم با مقداری کاهش همراه بوده است.
کد خبر : ۱۷۴۶۰۴
رضا اسدی شکرانلو ،مدیر مالی گروه کارخانجات صنعتی تبرک در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز درباره افت قیمت سهام این شرکت،یک روز پس از قیمت کشف شده در روز عرضه اولیه آن در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۶و عدم دیر هنگام بازارگردان،گفت : بازارگردان برای حضور در بازار احتیاج به اخذ مجوز داشت که با انجام این امر اکنون مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد دلیل افت قیمت سهم "تبرک" نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز نخستین روز کاری سال جاری بود و با توجه به زمان مورد نیاز برای اخذ مجوزهای لازم از فرابورس برای بازارگردانی و وجود چند فروشنده در ساعت ابتدایی شروع بازار ، قیمت سهم با مقداری کاهش همراه بوده است.

اسدی ادامه داد:با توجه به اخذ مجوز لازم بازار گردان اقدام به حمایت از سهم کرده و قیمت آن در ساعات پایانی معاملات امروز به تعادل رسیده است.

به گزارش بورس نیوز در دقایق پایانی معاملات امروز با وجود حجم بالای فروش اما حمایت بازارگردان "تبرک" به متعادل شدن معاملات این سهم و در نهایت رنج شدن قیمت سهام در دامنه نوسان مثبت قیمتی و در محدوده قیمت صفر تابلو معاملات منتهی شد.
حجم معاملات این سهم امروز بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که پر حجم ترین سهم مورد معامله در بازار امروز سهام بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر