بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: امشب جلسه ای در دولت با حضور رئیس جمهور تشکیل و در آن، پیشنهادات بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز بررسی می شود.
کد خبر : ۱۷۴۸۲۶
به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان امروز- دوشنبه- پس از نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد نوسانات قیمت ارز در جمع خبرنگاران افزود: نظر رسمی دولت درباره وضعیت بازار ارز توسط سخنگوی دولت گفته شده است. البته دراین رابطه امشب جلسه ای در دولت با حضور رئیس جمهوری تشکیل و پیشنهادات بانک مرکزی در خصوص ساماندهی بازار ارز بررسی می شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: دولت موافق وضعیت موجود در بازار ارز نیست چرا که اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداده که قیمت ارز تا این اندازه بالا برود.

کرباسیان در مورد موضوع مافیای دلار در بازار گفت: بخش های امنیتی و ناجا باید درخصوص مطرح شدن مافیای دلار جوابگو باشند؛ به دلیل آنکه اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداده که بازار با التهاب موجود رو به رو شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: جلسه امروز ما با اعضای کمیسیون اقتصادی جلسه خوبی بود و ما پیشنهاداتی که در این جلسه از سوی نمایندگان مطرح شد را بررسی می کنیم.

کرباسیان ادامه داد: قیمت ارز منطقی نیست و باید علاوه بر کاهش قیمت ها ، بازار به ثبات برسد تا بتوانیم کارهای اقتصادی را تا پایان سال انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: در این راستا کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت درخصوص ساماندهی بازار ارز تشکیل شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر