بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
بانک آمریکا در تازه ترین اقدام خود از طریق نصب اپلیکیشن به متقاضیان وام اعطاء می‌کند.
کد خبر : ۱۷۵۰۳۷
به گزارش بورس نیوز، بانک آمریکا سامانه ای را تحت «خدمات وام دیجیتال» راه اندازی کرده که مشتریان‌ آن برای درخواست وام می توانند بصورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود، اقدام کنند و جواب آن در قالب موافقت مشروط در همان روز دریافت کنند و برای انجام توافق نهایی بصورت حضوری در بانک حاضر شوند.

مشتریان بانک آمریکا همچنین می توانند در هر نقطه ای بصورت آنلاین یا تماس تلفنی از طریق متخصصین وام دهی در مورد تنوع گزینه وام ها و نیز محدود کردن بهره، مشاوره دریافت کنند.

اپلیکیشن های وام در حال حاضر انقلابی را در بانکداری دیجیتال ایجاد کرده اند که اغلب به عنوان تصمیم مهم که مشتریان می توانند به جای بودن حضوری در بانک بصورت آنلاین مشاوره دریافت کنند، تلقی می شوند.

به گفته مقامات بانک آمریکا، شهروندان آمریکایی برای درخواست وام بصورت دیجیتالی راحت تر هستند تا اینکه آن را از طریق بارگذاری اطلاعات بصورت آنلاین انجام دهند.

به گزارش ایبِنا به نقل از فین اکسترا، بر همین اساس، «میشل مور» رییس بخش بانکداری دیجیتال بانک آمریکا گفت: این سرویس جدید، آخرین نمونه از فناوری بالا برای خدمات دهی به مشتریان است و این کار را بر پایه نیاز مشتریان خود انجام داده ایم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر