بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۹.۶۴ واحدی روبرو شد به پله ۹۳ هزار و ۷۷۵ واحدی رسید.
کد خبر : ۱۷۵۷۳۹
به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۰٫۸۶ به پله ۹۳ هزار و ۸۳۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۹۵ میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن ۱۲۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آپ، فملی، امید، تاپیکو و شتران با روند صعودی و نماد فولاد و رانفور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶٫۸۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۵۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۷۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۱ میلیارد و ۹۶۹ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.
ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۲۹٫۶۴ واحدی به پله ۹۳ هزار و ۷۷۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن ۴۳۹ میلیارد و ۴۸۳ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آپ، فملی و خاهن با روند صعودی و نماد فولاد، کگل، جم و شخارک با روند نزولی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با ۲٫۶۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۵۴ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۴ میلیارد و ۴۲۷ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر