بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه سازمان حمایت بررسی قیمت شیر خام و قیمت محصولات لبنی را به پایان رسانده است، گفت: مقرر شده در نخستین جلسه تنظیم بازار قیمت‌ها مشخص شود.
کد خبر : ۱۷۵۸۲۷
به گزارش بورس نیوز، صنایع لبنی از جمله صنایعی است که از ماه‌های گذشته درخواست افزایش قیمت خود را به سازمان حمایت اعلام کرده بودند و سخت به دنبال افزایش قیمت بودند و طبق وعده‌ای که این سازمان به آن‌ها داده بود مقرر شد این سازمان پس از بررسی دفاتر این شرکت‌ها درباره افزایش یا ثابت ماندن قیمت‌ها تصمیم گیری کرده و درباره آن اطلاع رسانی کند.

اما با گذشت مدت زمان طولانی از ارائه درخواست شرکت‌های لبنی اما، خبری از افزایش قیمت‌ها از سوی این سازمان نشد و برخی از صنایع لبنی در ابتدای هفته اقدام به افزایش خودسرانه محصولات خود کردند.

در همین رابطه رضا باکری  درباره قیمت محصولات لبنی اظهار کرد: سازمان حمایت بررسی قیمت شیر خام و قیمت محصولات لبنی را به پایان رسانده و با ارجاع به ستاد تنظیم بازار مقرر شده در جلسه این ستاد نهایی شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی این بررسی اعلام و قیمت‌ها اعلام می‌شود، افزود: مقرر شده در نخستین جلسه تنظیم بازار که احتمالا هفته آینده خواهد بود قیمت‌ها مشخص شود.

بر اساس گزارش میزان، وی درباره افزایش قیمت خودسرانه برخی از محصولات لبنی گفت: ما در انجمن به طور سیستماتیک و اساسی مباحث را پیگیری می‌کنیم و شرکت‌هایی که اقدام به افزایش قیمت کردند باید خودشان پاسخگو باشند. باکری تاکید: انجمن برای افزایش قیمت‌ها از طریق سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار اقدام و پیگیری می‌کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خرم‌دره در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت:

نباید بازار غذایی همسایگان را نادیده گرفت/ سودآوری صنایع غذایی تضمینی است

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خرم‌دره در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت:

نباید بازار غذایی همسایگان را نادیده گرفت/ سودآوری صنایع غذایی تضمینی است

ارسال نظر