بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
ترامپ هنگام سخنرانی و اشاره به جزئیات یا بیان کلماتی که قصد تاکید بر آن دارد انگشت اشاره دست راست و سبابه را به هم می چسباند. در این سخنرانی بارها این کار را انجام داد. او هنگام دفاع از آمریکا و بیان جملاتی که نشان دهنده برخورد قاطع و محکم است به جای مشت کردن دست، کف دست چپ را به دوربین نشان می داد.
کد خبر : ۱۷۶۱۲۰
به گزارش بورس نیوز به نقل از اصلاحات نیوز این ده مورد را در زیر می خوانید:

1. شاید سیاستمدار فوق العاده ای نباشد اما مقابل دوربین بسیار باهوش است. #دوربین را می شناسد، خونسرد حرف می زند و لحنش فراز و فرود و شتاب ندارد.

2. در این سخنرانی مثل یک بازیگر #هالیوود که برای سربازانش سخنرانی می کند با اعتماد به نفس، لحن شماتت بار، قاطع و مسلط حرف زد. تلاش ترامپ برای اینکه نشان بدهد رهبر بزرگترین ارتش نظامی دنیاست کاملاً مشخص بود.

3. ترامپ هنگام اشاره به ایران یا کشورهایی که بخواهند مقابل آمریکا بایستند چشمانش را از حد معمول تنگ تر می کرد که نوعی واکنش بدن هنگام تقلیل یا تحقیر طرف مقابل است.

4. تمرکز دوربین کاخ سفید هنگام سخنان ترامپ روی چهره #جان_بولتون مشاور امنیت ملی ایران از نکات جالب این سخنرانی بود. بولتون به عنوان یک چهره سیاسی تندرو علیه ایران و مشوق اصلی ترامپ برای خروج از برجام شناخته می شود که ردپای سخنان او را می شود در ادبیات ترامپ یافت.

5. ترامپ در نطق خود با نام بردن از #کیم_جونگ_اون رهبر کره شمالی و ملاقات آتی با او در واقع پیامی غیرمستقیم به ایران فرستاد که ما حتی با دشمنان همیشگی مان هم می توانیم وارد مذاکره نزدیک و دوستی شویم.

6. شاره ترامپ به #توافق_پوسیده و شماتت مکرر کسانی که تن به این توافق داده اند نشان می دهد که مذاکره کنندگان ایرانی برخلاف برخی قضاوت های داخلی، اتفاقاً خوب، دقیق و حرفه ای به نفع منافع ایران عمل کرده اند.

7. ترامپ بدون هیچ پنهانکاری از #اسرائیل نام برد و در واقع اسنادی که این رژیم منتشر کرده را سند نهایی و متقاعده کننده خود برای خروج از برجام دانست. این اندازه دوری از اروپا و همبستری با اسرائیل در سیاست آمریکا کم سابقه است. ترامپ این شیفتگی را پنهان نکرد و با برجسته سازی، اسرائیل را در قاب خروج از برجام کنار خود نشاند.

8.  هنگام پایان سخنرانی سند اجرایی شدن تحریم های جدید را امضا کرد و در پاسخ به خبرنگاران بدون هیچ تغییر در چهره انگشت اشاره دست راستش که معمولاً نشانه #تهدید قلمداد می شود را چند بار تکان داد.

9. ترامپ هنگام سخنرانی و اشاره به جزئیات یا بیان کلماتی که قصد #تاکید بر آن دارد انگشت اشاره دست راست و سبابه را به هم می چسباند. در این سخنرانی بارها این کار را انجام داد. او هنگام دفاع از آمریکا و بیان جملاتی که نشان دهنده برخورد قاطع و محکم است به جای مشت کردن دست، کف دست چپ را به دوربین نشان می داد.

10. ترامپ کوشید با تحسین مردم ایران عنوان کند که حساب آنها را از رهبران کشور جدا می داند اما وقتی گفت «شدیدترین تحریم ها را علیه ایران» اعمال می کند عملاً نشان داد این سخنان صرفاً دیپلماتیک است. این ادبیات بخشی از سیاست #چماق_و_هویج است که ترامپ به نظر به آن علاقه ویژه ای دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
بزرگتر از این هم کاری نکردن که این ابله بتونه انجام بده اگه می تونست تا حالا انجام داده بود