بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
سکان مدیریت واحد تولیدی، صنعتی«هپکو» اراک به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.
کد خبر : ۱۷۶۷۲۹
به گزارش بورس نیوز، شست ویژه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی، معاون سازمان بازرسی کل کشور، نماینده وزارت کشور، مسئولان سازمان خصوصی سازی، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل استان مرکزی با موضوع ساماندهی شرکت هپکو در تهران برگزار شد که در این نشست استعفای سهامدار جدید و وکالت سهامدار پیشین به سازمان خصوصی سازی به طوری رسمی اعلام شد.

«سعید فرخی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی افزود: بر اساس قانون با استعفای سهامدار جدید شرکت هپکو، اداره این واحد صنعتی باید به سهامدار پیشین واگذار می شد که با مخالفت مسئولان استانی و عدم تمایل سهامدار قبلی، به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.

فرخی تصریح کرد: با توجه به اختیار مالکانه 60 و هفت دهم درصدی سازمان خصوصی سازی، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت، معدن و تجارت، این سازمان باید راسا مدیریت هپکو را بر عهده داشته باشد. در نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد سازمان خصوصی سازی حقوق معوق کارگران را تا هفته آینده پرداخت کند و نسبت به انتخاب سرمایه گذار با اهلیت صنعتی و مرتبط با هپکو اراک نیز اقدام عاجل در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، کارگران هپکوی اراک در چند نوبت با برگزاری تجمعات صنفی خواستار حمایت مسئولان از مطالبات خود شدند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
دولتی سازی هپکو