بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
استفاده از بیت کوین در فرودگاهی در استرالیا به صورت رسمی تایید شد. بنابراین مسافران خریدها و پرداخت های خود را به واسطه ارز دیجیتال انجام خواهند داد.
کد خبر : ۱۷۷۱۹۶
به گزارش بورس نیوز، فرودگاه بریزبن(شهری ساحلی در شرق استرالیا)اولین فرودگاه جهان است که خریدها و مبادلات ارزی مسافران را به واسطه ارز دیجیتال انجام خواهد داد.

برای بسیاری از مسافران که به کشورهای مختلف سفر می کنند،یکی از دغدغه های اصلی سفر،تبدیل ارز و یا خرید با پول دیگر کشورها است. اما به نظر می رسد این مشکل برای مسافرانی که به استرالیا سفر می کنند به طور کامل حل شده باشد.
از ماه ژانویه،مقامات فرودگاه بریزبن اعلام کردند که طرحی را به اجرا درخواهند آورد تا مسافران پرداخت های خود را راحت تر انجام دهند.اکنون این طرح نهایی شده و به زودی شاهد راه اندازی سامانه های پرداخت از طریق ارز دیجیتال در این فرودگاه خواهیم بود.

در حال حاضر، 30 فروشگاه خرده فروشی در فرودگاه بریزبن وجود دارد، مراکزی که می توانید در آن ها از طریق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خرید کنید.  

به گزارش انتخاب به نقل از سی نت، یکی از مدیران این پروژه می گوید: "ما برای دو هفته طرح خرید از طریق ارز دیجیتال را آزمایش کردیم وسپس به مرحله اجرای رسمی وارد شدیم . تنها موضوع باقی مانده  آموزش مسافران و کارمندان است.بر خلاف باور بسیاری از افراد بیت کوین برای سفر بسیار مناسب تر از ارزهای رایج است. جرا که خطر مواجهه با پول تقلبی یا کارت های عتباری نامعتبر را به صفر می رساند."
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس اعلام بانک مرکزی انجام شد؛

دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته

بانک مرکزی اعلام کرد؛

گران شدن پوند و ارزان شدن یورو

ارسال نظر