بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
معاون ناشران شرکت بورس تهران به رایزنی های انجام شده با سازمان بورس برای حضور خبرنگاران در کنفرانس های خبری مجازی شرکت ها،اشاره کرد و گفت: درصورت رفع دغدغه های سازمان بورس خبرنگاران می توانند در کنفرانس های خبری مجازی شرکت کنند.
کد خبر : ۱۷۷۲۸۲
روح الله حسینی مقدم در گفت و گو با بورس نیوز همچنین به مذاکرات انجام شده برای حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنفرانس های خبری مجازی پرداخت و  خاطرنشان کرد: به دلیل دغدغه ها و ملاحظاتی که سازمان بورس در این مورد دارد، ما در حال رایزنی برای برطرف کردن این نگرانی ها برای حضور خبرنگاران در این کنفرانس های مجازی هستیم.

حسینی مقدم در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع آسیا تک نیز پرداخت و تاکید کرد: آسیا تک یکی از شرکت های است که عرضه آن با استقبال فعالان بازار سرمایه و سهامداران همراه خواهد بود و فرآیند پذیرش این شرکت مجددا آغاز شده است.

وی در ادامه به برگزاری جلسه ای با مدیران ارشد آسیاتک اشاره و اظهار داشت: درخواست رسمی پذیرش این شرکت با توجه به این موضوع که امکان تمدید زمان در فرآیند پذیرش وجود ندارد، مجددا به شرکت بورس تهران ارسال خواهد شد و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

حسینی مقدم در پایان موضوع بازگشایی نماد "های وب" را مطرح کرد و گفت: بررسی سازمان بورس برای بازگشایی نماد های وب ادامه دارد و باقی گزارش های این نماد با قرار گرفتن گزارش صورت های مالی 6 ماه در سامانه کدال، به زودی منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر