بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
امروز و پس از تعطیلی چند روز اخیر بازار سرمایه در گروه فلزات اساسی حجم مبادلات بهتر شد و گروه سرب و روی بهترین بازدهی را داشتند.
کد خبر : ۱۷۷۳۳۶
به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز، نوزدهمین روز خرداد ماه با ۷۸ واحد رشد به پله ۹۶ هزار و ۷۷ واحدی رسید.
 
همچنین ۹۵۴ هزار و ۵۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۰۱ ریال در بیش از ۶۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش 67 واحدی عدد 17 هزار و 389 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش 210 واحدی به رقم 105 هزار و 551 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با افزایش 87 واحدی به رقم 69 هزار و 232 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش 2 واحدی عدد 199 هزار و 315 واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس نیز با کاهش 4 واحدی روی رقم یک هزار و 107 واحد ایست.

نمادهای تاثیرگذار

امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی "شرکت‌های ملی مس ایران"، "فولاد مبارکه"، و "صنایع پتروشیمی خلیج فارس"،بیشترین تأثیر مثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

بیشترین کاهش قیمت

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های "گسترش نفت و گاز پارسیان"، "پالایش نفت بندر عباس" و "گروه سایپا" و "معدنی و صنعتی چادرملو" بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگرها داشتند.

وضعیت بازار فرابورس

در بازار فرا‌بورس تعداد ۳۵۴ هزار و ۱۷۴ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۹۵۷ هزار و ۷۸۶ ریال در بیش از ۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های "پتروشیمی زاگرس"، "صنایع فولاد آلیاژی یزد"، "پالایش نفت لاوان"، "بانک گردشگری"، "سهامی ذوب آهن اصفهان" با روند نزولی و نماد گروه کارخانجات صنعتی "تبرک" بدون تغییر و نماد سرمایه‌گذاری "مسکن تهران" با روند مثبت به کار خود پایان دادند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر