بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه خبر داد.
کد خبر : ۱۷۷۳۴۸
به گزارش بورس نیوز، حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به تمهیدات لازم از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور انتخاب رشته آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشدند، این فرصت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه جاری تمدید شد و داوطلبان میتوانند با توجه اصلاحیه دفترچه‌ای که عصر امروز شنبه ۱۹ خرداد منتشر می‌شود، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به صدور مجوز رشته‌های جدید بعد از انتشار دفترچه راهنما برای برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی توسط دفتر گسترش آموزش عالی، اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ عصر امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با توجه به اصلاحیه منتشر شده نسبت به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی همچنین افزود: از تعداد ۷۳۶ هزار و ۳۸۷ داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷، تعداد ۵۷۵ هزار و ۶ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند که از این تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

به گفته توکلی، تا ساعت ۱۲ ظهر امروز تعداد ۲۱۰ هزار و ۱۲۴ داوطلب نسبت به انتخاب رشته خود در آزمون فوق اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد شوند نیز ضرورت دارد برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه مراجعه کرده و بر اساس ضوابط دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر