رشد چشمگیر بانکداری الکترونیک در بانک دی
بانک دی در سال ۱۳۹۶ توانسته در حوزه بانکداری الکترونیک مبتنی بر دو ابزار اینترنتبانک و همراهبانک گام بلندی را در ارتقای تعداد کاربران و میزان تراکنش خود بردارد.
بخشیزاده همچنین با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه همراهبانک دی که قابلیت بهکارگیری بر روی انواع سیستم عاملهای مختلف گوشیهای همراه را دارد، گفت: تعداد کاربران همراهبانک دی در مقایسه با سال ۱۳۹۵، ۸۰ درصد افزایش یافته و تعداد تراکنشها نیز رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.
وی در ادامه افزود: میزان استفاده از کارتهای نقدی بانک و دستگاههای کارتخوان، رشد ۲۰ درصدی را نشان میدهند و امیدواریم در سال جاری بتوانیم این درصدها را به نسبت سال گذشته افزایش دهیم.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک دی رونمایی از ۳۰ نرمافزار در سال گذشته و تولید ۵۰ سامانه فعال نرمافزاری در مجموع را از اقدامات چشمگیر این معاونت برشمرده و گفت: در سال جاری به منظور تکمیل فرآیند تولید و مدیریت دانش و امکان ایجاد تنوع در گزارشهای مدیریتی خاص، پروژه "Big DATA" و راهاندازی "BI" جامع بانک دی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
طراحی و تولید سامانه سپاد، تسهیلات خودروی جانبازان، ضمانتنامههای گمرگی، ریسک اعتباری، کشف تقلب، مدیریت صندوق ارزشآفرینان و مدیریت تراکنشهای بیمه دی از مهمترین سامانهها و نرمافزارهای طراحی و پیادهسازی شده توسط معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیک بانک دی در سال گذشته بوده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه