بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
شرکت «هاپاگ لیولد» هامبورگ، پنجمین کمپانی بزرگ کانتینر در جهان، اعلام کرده که فرآیند توقف انتقال کالاهایی که شامل فهرست تحریم‌های آمریکاست را در مدت زمان تعیین شده از سر خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۷۷۴۱۳
به گزارش بورس نیوز، شرکت حمل و نقل آلمانی «هاپاگ لیولد» یکی از دو سری خدماتش را به ایران متوقف کرده و قرار است قبل از پایان ضرب‌الاجل چهارم نوامبر برای اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران در مورد سری باقیمانده از خدمات ارائه شده به ایران تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این گزارش شرکت «هاپاگ لیولد» هامبورگ، پنجمین کمپانی بزرگ کانتینر در جهان، اعلام کرده که فرآیند توقف انتقال کالاهایی که شامل فهرست تحریم‌های آمریکاست را در مدت زمان تعیین شده از سر خواهد گرفت.

این گروه اعلام کرده که هیچ خدمات مستقیمی به ایران ارائه نمی‌داده و این خدمات از سوی شرکای این کمپانی عرضه شده است.

این کمپانی آلمانی به رویترز خبر داد: یکی از دو سری خدماتی که به ایران ارائه می‌شد متوقف شده و دیگری در دست بررسی است. کمپانی منتظر روشن شدن عملیاتی است که بعد از پایان دوره ضرب‌الاجل قادر به انجام آن هستند تا درمورد خدمات‌رسانی به ایران تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

ماه گذشته شرکت «ام اس سی» که دومین کمپانی بزرگ حمل ونقل جهان است، خدمات حمل ونقل به ایران برای سفارشات جدید را متوقف کرد اما پذیرفت که محموله‌های حاوی غذا در دوران تعیین شده تا اعمال مجدد تحریم‌ها همچنان به دست ایران برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، شرکت «مرسک لاین» هم اعلام کرد درباره عملیات‌ها در ایران تجدیدنظر خواهند کرد. شرکت هاپاگ لیولد مانند دو کمپانی دیگر، از طریق نقل و انتقال شخص سوم از طریق «هاب جبل علی» در امارات خدماتی را به ایران عرضه می‌کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر