بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود تقدیم هیات رییسه مجلس شده که قرار است در جلسه یکشنبه آینده مجلس بررسی شود.
کد خبر : ۱۷۷۸۵۴
به گزارش بورس نیوز،  علی بختیار  با اشاره به این که این طرح دو فوریتی به امضای 30 نماینده رسیده است ، گفت: بر اساس این طرح باید عرضه و تقاضای سکه در بازار مدیریت شود . با تصویب و اجرای این طرح از تصاحب مقدار هنگفت سرمایه در یک شب توسط یک فرد جلوگیری می‌ شود.
وی ادامه داد: ما اخیرا مشاهده کردیم افرادی 30 هزار تا 40 هزار سکه پیش خرید کرده‌اند، بر اساس این طرح ما در واگذاری سکه‌ها محدودیت در نظر گرفتیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بر اساس این طرح اگر افراد سکه پیش خرید کرده باشند جلوی واگذاری آن گرفته می‌شود، برای مثال اگر کسی هزاران پیش خرید کرده باشد 10 سکه به وی تحویل داده می شود و مابقی پول به آنان داده می شود.

به گزارش ایرنا، بختیار تاکید کرد: این طرح دو فوریتی را تقدیم هیات رییسه مجلس کردیم که قرار است جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امینی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
با این کار مجلس اعتبار بانک مرکزی زیر سوال می رود بانکها که ورشکسته اند فقط ماند اعتبار دولت مگر فقط سکه گران شده مسکن در بعضی مناطق از سکه گرانتر شده کسی هم که هزاران سکه پیش خرید کرده احتمالا از طرف صندوقهای بورسی یا غیره می باشد نه یک شخص برای خودش تکلیف انها معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
اعتماد از بانکها گرفته می شود