بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
مشخص نیست در حالی که این سود قابلیت شناسایی در سال مالی قبل را داشته است، به چه دلیل در صورت های مالی سه ماهه منتهی به29 اسفند 1396 شناسایی گردیده است؟
کد خبر : ۱۷۸۱۰۸
به گزارش بورس نیوز، سود خالص 611 میلیارد ریالی محقق شده ناشر "سمگا" در سه ماهه نخست سال مالی، مربوط به دریافت سود سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 و بر اساس مصوبات مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت شناسایی شده است.


تاریخ مجمع این شرکت 31 خرداد ماه 96 ذکر شده و این در حالی است که سال مالی این شرکت 30 آذر 1396 می باشد و مشخص نیست در حالی که این سود قابلیت شناسایی در سال مالی قبل را داشته است، به چه دلیل در صورت های مالی سه ماهه منتهی به29 اسفند 1396 شناسایی گردیده است؟

نکته قابل توجه دیگر در صورت های مالی سمگا شناسایی سود از شرکت هایی می باشد که در سال قبل از آن، هیچ گونه سود محقق شده ای نداشته اند و با نگاهی عمیق تر به صورت های مالی شرکت های زیرمجموعه، مشاهده می نماییم که تغییرات ناگهانی سودآوری این شرکت ها ناشی از معاملات درون گروهی با سایر شرکت های هم گروه می باشد و کیفیت سودآوری شرکت، در سطح پایینی قرار دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ماکان
United States of America
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
چرا جهت دار صحبت میکنید چه دلیلی دارد روی کیفیت سود نظر بدهید