بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
با برگزاری جلسه معارفه؛

«زقیام» امروز معرفی می‌شود

مدیر توسعه بازار کارگزاری بورس بهگزین از برگزاری مراسم معارفه شرکت کشت و دام قیام اصفهان، امروز (یکشنبه24 تیر ماه) در هتل پارسیان انقلاب خبر داد.
کد خبر : ۱۷۸۱۳۸
به گزارش بورس نیوز، ابراهیم کرمانچی با بیان این مطلب افزود: شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد "زقیام" دارای 350 میلیون سهم به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است و فردا(دوشنبه 25 تیرماه) 10درصد از کل سهام را به خریداران حقیقی و حقوقی به روش ثبت سفارش  در بازار دوم  فرابورس عرضه می‌کند.

وی با  بیان اینکه دامنه قیمت در ثبت سفارش این عرضه از مبلغ 2300 ریال تا مبلغ 2369 ریال تعیین و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی حداکثر تعداد 700 سهم اعلام شده است، افزود: حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم و دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۱,۴۸۰ ریال تا مبلغ ۱,۵۲۴ریال است.

این  مقام  مسئول ادامه داد: بر این  اساس و برای آشنایی فعالان  بازار سرمایه و به منظور پاسخگویی به  پرسش‌های احتمالی سهامدارن امروز جلسه معارفه شرکت کشت و دام قیام اصفهان(زقیام) از زیرمجموعه‌های هلدینگ گسترش کشاورزی پیوند فردوس پارس با حضور مدیران ارشد این مجموعه از ساعت  14 تا 16 بعد از ظهر در هتل  پارسیان  انقلاب برگزار خواهد  شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر