بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
مدیر امور سهام بانک انصار گفت: با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در مورد تقسیم سود بانک‌ها، ممکن است میزان سود تقسیمی کمتر از 17 تومان باشد.
کد خبر : ۱۷۸۱۹۵
جواد قبرایی مدیر امور سهام بانک انصار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص سیاست تقسیم سود در مجمع بیان کرد: فعلا پیشنهاد تقسیم سود 17 تومانی بین سهامداران «وانصار» مطرح شده اما با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در مورد تقسیم سود بانک‌ها، ممکن است میزان سود تقسیمی کمتر از این رقم باشد.

وی در ادامه افزود: روز 31 تیرماه برای برگزاری مجمع سالیانه در نظر گرفته شده و به اطلاع سهامداران هم رسیده است؛ اما برگزاری مجمع منوط به اخذ تاییدیه بانک مرکزی بوده که هنوز صادر نشده است.

وی اظهارکرد: امیدواریم بانک مرکزی هر چه زودتر مجوز برگزاری مجمع را صادر کرده و مجمع سالیانه بانک انصار در موعد مقرر برگزار شود.

لازم به ذکر است که در معاملات امروز بورس تهران، نماد «وانصار» به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه «ب» توقفی یک ساعته را تجربه کرده و سپس بازگشایی شد.

نماد معاملاتی بانک انصار به دلیل اعلام خبر تعدیل منفی 54 میلیارد تومانی سود خالص این بانک که از سوی سازمان بورس تهران به‌عنوان افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب یاد شده، توقفی یک ساعته داشت.

در اطلاعیه شفاف‌سازی این بانک از اعمال ذخیره مطالبات غیرجاری توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان دلیل کاهش سود خالص «وانصار» یاد شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر