بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

ایران با دیپلماسی انرژی، نفت خود را می‌فروشد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،گفت:سال‌هاست که ایران با تحریم های نفتی دست و پنجه نرم می کند اما نفت خود را به مدد دیپلماسی انرژی در بازار می فروشد.
کد خبر : ۱۷۸۸۹۷
به گزارش بورس نیوز، حسین امیری خامکانی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سناریوی خیالی آمریکا برای توقف صادرات نفت ایران به هیچ وجه عملی نخواهد شد،گفت:ایران با دیپلماسی محموله‌های نفت خام را به بازارهای جهانی صادر می‌کند و بدون تردید مشکلی برای فروش طلای سیاه ایجاد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالان بازار جهانی نفت می‌دانند که نبود ایران تاثیر خود را به سرعت دراین بازارمی‌گذارد و قیمت‌ها را بیش ازاین افزایش می دهد و هزینه‌های خریداران نفت را افزایش می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ایران سال‌هاست که تحریم است اما نفت خود را می‌فروشد زیرا نفت ایران خریداران خود را دارد و کشورهایی وجود دارند که نیازمند نفت ایران هستند.

امیری خامکانی با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت به ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی و اجتماعی در کشورمنجرشد، گفت: وزارت نفت به‌ویژه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در تولید وعرضه بنزین نقش به‌سزایی داشته‌اند اما برخی با القای تغییرنرخ بنزین به دنبال ایجاد جوروانی درجامعه بودند که خوشبختانه تلاش‌های آن ها با بی‌توجهی مردم و درایت مسئولان بی‌اثر شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر