بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
در ماه گذشته، شاهد فروش بیش از 29 هزار تن پلی اتیلن سبک بودیم که نسبت به نرخ های ماه گذشته بیش از 31 درصد رشد را نشان می دهد که این افزایش نرخ عمدتا به دلیل نرخ های فروش تناژ اندکی از این محصول در ماه گذشته بوده است.
کد خبر : ۱۷۹۲۰۶
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، همان گونه که در جدول و نمودار فوق مشاهده می شود، نرخ های فروش محصولات اصلی شرکت پتروشیمی جم به جز محصول پلی اتیلن سبک، نرخ های فروش عمدتا روند نزولی داشته و به نظر می رسد که شرکت همچنان در ماه مرداد نیز با استفاده از نرخ ارز 4.200 تومانی ، محصولات خود را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رسانده است.



در ماه گذشته، شاهد فروش بیش از 29 هزار تن پلی اتیلن سبک بودیم که نسبت به نرخ های ماه گذشته بیش از 31 درصد رشد را نشان می دهد که این افزایش نرخ عمدتا به دلیل نرخ های فروش تناژ اندکی از این محصول در ماه گذشته بوده است .

بر اساس جدول فوق نیز مشاهده می شود که متوسط نرخ فروش پلی اتیلن سبک در محدوده متوسط نرخ فروش این محصول از ابتدای سال مالی است.

جمع درآمدهای عملیاتی شرکت تا پایان مرداد ماه به بیش از 30 هزار و 315 میلیارد ریال رسیده که ناشی از فروش بیش از 710 هزار تن انواع محصول بوده است.

این شرکت، به منظور تامین مالی اجرای طرح توسعه خود و همچنین تامین منابع مورد نیاز خرید سهام شرکت پتروشیمیران ، افزایش سرمایه 87 درصدی را در دستور کار خود دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر