بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
پروژه های جدید بانک گردشگری در حوزه مسئولیت های اجتماعی با هدف توانمندسازی و ایجاد ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این حوزه و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم کشور تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
کد خبر : ۱۷۹۴۱۸


به گزارش بورس نیوز، ساخت مجتمع چندمنظوره آموزشی، حرفه آموزی و توانمندسازی شهر کرمان به مساحت 5000 متر مربع و با 20 کارگاه آموزشی مجهز از جمله این پروژه هاست که این بانک اجرای آن را با هدف تقویت اقتصاد خانوار مددجویان، تحکیم بنیان خانواده و استقلال اقتصادی زندانیان این استان آغاز کرده است.

همچنین به منظور توسعه زیرساخت های فرهنگی-ورزشی در مناطق محروم، احداث مجتمع فرهنگی ورزشی با مساحت 800 مترمربع در بخش صوغان شهرستان ارزوییه و ساخت زمین ورزشی فوتبال در بخش احمدی استان هرمزگان با هدف غنا بخشیدن به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی آغاز شده است که این دو پروژه تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

گفتنی است فعالیت بانک گردشگری در حوزه مسئولیت های اجتماعی که با عاملیت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) انجام می شود؛ مبتنی بر نگاه و رویکردی پایدار و توسعه محور است که می توان هدف گذاری ساخت 100 مدرسه در مناطق محروم کشور و بهره‌برداری از 17 واحد از این مراکز آموزشی تاکنون را در همین قالب ارزیابی کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر