بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
امروز عرضه اوراق سلف موازي استاندارد شمش فولاد شرکت فولاد کاوه جنوب کيش در نماد «عکاوه» در بورس کالای ایران آغاز می شود.
کد خبر : ۱۷۹۴۸۹


به گزارش بورس نیوز، براساس اعلام مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا، اوراق سلف موازي استاندارد شمش فولاد به تعداد 832.500 قرارداد و با قيمت 2.402.400 ريال در هر قرارداد صد کيلوگرمي،  از ساعت 10:00 الي 12:30 برای اولین بار عرضه می شود و معاملات ثانويه آن از تاريخ 13شهریور97 تا 14شهریور97 ادامه خواهد داشت.

عرضه اوراق به روش گشايش انجام خواهد شد و دامنه نوسان قيمت در عرضه اوليه 3% - + خواهد بود. در صورتي که در پايان مدت عرضه اوليه، بخشي از اوراق پذيره نويسي نشود، متعهد پذيره نويسي مکلف به خريد اوراق باقي‌مانده به قيمت تعيين شده در بازار است. همچنين در صورتي که در پايان مدت عرضه اوليه، هيچ بخشي از پذيره نويسي اوراق صورت نگيرد، متعهد پذيره نويسي مکلف به خريد اوراق به قيمت پايه خواهد بود.

عرضه این اوراق به روش گشایش بوده و دامنه نوسان قیمت در عرضه اولیه مثبت و منفی ۳ درصد است همچنین معاملات ثانویه آن نیز از تاریخ ۱۴ شهریورماه ۹۷ تا ۱۳شهریور سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه، بخشی از اوراق پذیره نویسی نشود، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق باقیمانده به قیمت تعیین شده در بازار است. همچنین در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه، هیچ بخشی از پذیره نویسی اوراق صورت نگیرد، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق به قیمت پایه خواهد بود.

حجم عرضه اولیه این اوراق حدودا ۸۹ هزارو ۲۵۱ تن است به شرط آنکه ارزش اوراق از ۲۰۰۰ میلیارد ریال بیشتر نباشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر