بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
عضو شورای سیاستگذاری خانه اقتصاد ایران، گفت: پویایی در هر سیستمی نیازمند چرخش نخبگان و جایگزینی افراد جدید با توان اجرایی بالا ، مسلط به دانش روز آمد و دارا بودن تخصص لازم به همراه تعهد کافی است.
کد خبر : ۱۸۰۱۶۷
به گزارش بورس نیوز،  محسن مصطفی پور، اظهار کرد: با اراده مصمم مجلس شورای اسلامی و دقت نظر شورای نگهبان اکنون حجت تمام است و هیچ خلاء قانونی برای گردش نخبگان وجود ندارد و میبایست دولت با جدیت این مهم را پیگیری نموده و ضمن همراهی قوّه قضاییه نص صریح قانون را اجرا نمایند و در این مسیر با کسانیکه خود را مقیّد به قانون نمیدانند به طور قاطع برخورد شود.

مشاور هیأت حمایت از صنایع دولت افزود: درست است که به واسطه اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور عزیز اسلامی مان و وجود شرایط سخت موانعی پیش رو است اما بی شک بزرگترین مشکل این روزهای کشور خصوصاً در ساختارهای اجرایی مشکل مدیریت است که به صورت صحیح و با حساسیت اعمال نمیشود .

وی با اشاره به بخش تحت مدیریت خود در حوزه معدن گفت: هرگاه سنگ های استخراج شده از اعماق معدن را که در نهایت با زحمات فراوان تبدیل به محصولات با ارزش افزوده می گردد می‌بینم ، عصاره جانِ همکاران تلاشگرمان در عرصه جهاد را حس میکنم که وجود خود را در راه اعتلای میهن نهاده اند و موجب تأسف میشود که ارزش کار این زحمتکشان قدر دانسته نشود.

این مدرس دانشگاه در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران پیشکسوت در حوزه‌های اجرایی و صنعت اظهار امیدواری کرد پس از اجرای قانون، ایشان بدون وابستگی و تعلق به مناصب به نحوی شایسته تجربیات خویش را در اختیار سایر مدیران قرار دهند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر