بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
رییس‌جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد پیام انقلاب ما از روز اول ، صلح ،آشتی و اجرای فرامین الهی، برادری ، دوستی و حسن همجواری با همسایگان بود.
کد خبر : ۱۸۰۱۸۱
به گزارش بورس نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد ، افزود: سی وهشتمین سالگرد دفاع مقدس ایستادگی مردم وایثار وفداکاری نیروهای مسلح در برابر متجاوزین را گرامی می داریم . حادثه ای که در بعدازظهر سی ویکم شهریور سال 59 رخ داد ، از جهات مختلف حائز اهمیت بود و اولین نکته آن که ایران آغازگر جنگ نبود ایران به کشوری تجاوز نکرد و قصد حمله وتجاوز به هیچ کشوری را نداشت .

رییس جمهوری همچنین حضور پرشکوه مردم در ایام عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین بویژه در روزهای تاسوعا وعاشورا در سراسر کشور که بیش از هر سال دیگر این مراسم دارای شکوه وعظمت بیشتری بود سپاسگزاری کنم.

روحانی اضافه کرد: همه ما مدیون فرهنگ کربلا و خون شهیدان در آن بیابان سوزان سال 61 هجری هستیم ، روز شهادت امام چهارم حضرت سجاد (ع) را هم گرامی می داریم او که گواه واحد حادثه کربلا بود و پرچمدار دوران اسارت و تبیین آن حماسه بزرگ تاریخی در طول زندگی اش بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر