بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: چند شرکت هواپیمایی هم بابت دریافت ارز از سامانه نیما پول واریز کرده‌اند، اما هنوز ارزی دریافت نکرده‌اند.
کد خبر : ۱۸۰۱۸۸

به گزارش بورس نیوز و به نقل از فارس، مقصود اسعدی سامانی ، درباره قیمت بلیت پروازهای داخلی اظهار کرد: قیمت بلیت پروازهای داخلی فعلاً طبق نرخ‌های اعلام‌شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی با حداکثر ۱۰ درصد افزایش اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که این نرخ‌ها بالاخره تا چه زمانی اعمال خواهد شد؟ گفت: این بستگی به تأمین ارز موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی از محل سامانه نیما دارد.

دو شرکت هواپیمایی موفق به دریافت ارز از سامانه‌ نیما شدند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت‌های هواپیمایی تاکنون موفق به دریافت ارز از سامانه نیما شده‌اند؟ بیان کرد‌: به تازگی دو شرکت هواپیمایی موفق شده‌اند از سامانه نیما ارز دریافت کنند.

اسعدی سامانی اظهار کرد: همچنین چند شرکت هواپیمایی هم بابت دریافت ارز از سامانه نیما پول واریز کرده‌اند، اما هنوز ارزی دریافت نکرده‌اند.

مقابله با گران‌فروشان پروازهای داخلی

وی با اشاره به اینکه نرخ پروازهای داخلی بر اساس اختصاص ارز نیما، در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است، تأکید کرد: این نرخ‌ها بر اساس قیمت‌های ارز سامانه نیما است، ‌شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نوع و کیفیت خدمات خود می‌توانند حداکثر ۱۰ درصد بیشتر از نرخ‌های تعیین شده بفروشند، همچنین کمتر از نرخ‌های تعیین شده هم امکان فروش وجود دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اضافه کرد: همه عوامل فروش موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی خواهند بود و در صورت بروز تخلف و عبور از نرخ‌های تعیین شده، دستگاه نظارتی، با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد داد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر