بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: حق‌الزحمه یک کارگر کفاف یک وعده غذایی آن را نمی‌دهد، فعالان اقتصادی برای فردای خود چشم‌اندازی ندارند.
کد خبر : ۱۸۰۳۹۷

به گزارش بورس نیوز، محمد فیضی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: امروز به صورت شفاف اعلام می‌کنم وضعیت اقتصادی مردم وارد مرحله بحرانی شده و نوسانات و افزایش فزاینده قیمت‌ها، بی‌ثباتی در بازار ارز، فعالان اقتصادی به به ستوه آورده است، ساعت به ساعت قیمت‌ها در حال تغییر است و قدرت خرید مردم به یک سوم کاهش یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیرو سرعین در خانه ملت با بیان اینکه حق‌الزحمه یک کارگر کفاف یک وعده غذایی آن را نمی‌دهد، گفت: فعالان اقتصادی برای فردای خود چشم‌اندازی ندارند، کارگران و فعالان اقتصادی در برابر خانواده با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند، تیم اقتصادی دولت چه می‌کند و چرا روزه سکوت گرفته و در کوتاه مدت و بلندمدت برنامه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه این منصفانه نیست که در این شرایط مردم را خواهر و برادر ناتنی خود بدانیم، هیچ‌کس به سیاست‌های دولت دلگرم نیست و این موضوع باعث شده تا هر کس به فکر حفظ قدرت خرید خود باشد، ادامه داد: این موضوع اثر خود را در بازار ارز و طلا گذاشته است، دولت آنقدر که اظهارنظر سیاسی کرده و به ترامپ پاسخ داده به مردم خود جواب نداده است؛ دولت باید هر روز شفاف با مردم صحبت کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید هر چه سریعتر وزیر کار و اقتصاد را جهت کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کند، عنوان کرد: تصویبنامه هیئت وزیران به تاریخ 6/6/97 با امضای آقای جهانگیری ابلاغ شده، چه زمانی اجرایی می‌شود؟ بانک‌های عامل موظف شده‌اند خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه به کشاورزان را پرداخت کنند.

فیضی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر نیرو به وضعیت کارگران و کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان رسیدگی کند زیرا نیازمند توجه ویژه هستند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر